FANDOM

ME
ME3

Локація: Чумацький Шлях / Гамма Аїда / Діс
Третя планета

ОписРедагувати

Klensal SLIКленсаль (англ. Klensal) - третя планета системи, її тонкий атмосферний шар складається з двоокису вуглецю і етану. В результаті перших геологічних досліджень, проведених батаріанцямі, були виявлені імовірно великі поклади мінералів. Гірничодобувні концерни землян витратили мільярди кредитів на проведення тестових бурінь в цій віддаленій місцевості, щоб закріпити її приналежність за людською расою.

Але запаси мінералів на Кленсалі виявилися досить середніми, вони все ж достатньо цінні, але не виправдовують часу і витрат. Невеликий мексиканської компанії під назвою "Меріда індустрії", сподівалася розбагатіти на своїх розробках в віддаленій системі, довелося звернутися до адвокатів для захисту від кредиторів.

В ході розслідування з'ясувалося, що батаріанці навмисно змінили дані дослідження, щоб залучити суперників в особі землян в дорогу і марну авантюру. Незважаючи на неетичність даного вчинку, формально злочином це не вважається, і батаріанський уряд не взяв на себе відповідальність за "особисті дії декількох надмірно патріотичних громадян". На планеті все ще залишаються занедбані шахтарські бази, які часто стають місцем зустрічей кримінальних елементів.

ЗавданняРедагувати

Завдання Редагувати

Розвідка Редагувати

Вороги Редагувати

Пам'ятні місця Редагувати

Точка Назва Пояснення
1
Притулок синдикату Завдання НЕС: Особа, що представляє інтерес.
2
Розбита рятувальна капсула Недоступна для досліджень.
3
Муміфікований саларіанец Знайдено медальйон
У загиблого мандрівника був при собі медальйон Ліги єднання. Де він знайшов його, і що намагався з ним зробити-невідомо.
4
Розбитий зонд Після злому доступні поліпшення броні і зброї.

Цінні корисні копалиниРедагувати

Точка Елемент Клас
1
Платина Важкий метал
2
Берилій Легкий метал

Мапа Редагувати

Map-klensal

Галерея Редагувати