Фэндом

Mass Effect Wiki

Керівництво по грі (Mass Effect: Infiltrator)

3823статті у
цій вікі
Добавить новую страницу
Коментарі0 Поделиться

Шаблон:Widgets

УправлінняРедагувати

ПереміщенняРедагувати

Доторкніться до лівій частині екрана і проведіть по ньому.

ОглядРедагувати

Доторкніться до правій частині екрана і проведіть по ньому.

УкриттяРедагувати

Зайдіть за укриття і відпустіть - Рендалл займе укриття за об'єктом.

Покиньте укриттяРедагувати

Проведіть вниз по лівій частині екрана, і Рендалл вийде з-за укриття. Проведіть вгору, і Рендалл вистрибне з-за нього.

Зміна укриттяРедагувати

Проведіть вниз по лівій частині екрана в напрямку, зазначеної синьою стрілкою. Переміститеся до край укриття, потім проведіть вліво або вправо.

ПрицілюванняРедагувати

Натисніть на підсвіченого противника, щоб почати стрілянину. Не можна цілитися у ворогів, які перебувають за укриттям або поза зоною ураження.

Припинення вогнюРедагувати

Натисніть на будь-якій частині екрану. щоб припинити стрілянину.

Критичні попаданняРедагувати

Наведіть на противника, проведіть по правій частині екрана, щоб вирівняти приціл з особливою міткою. Критичні попадання завдають набагато більше шкоди.

БиотикаРедагувати

Натисніть на піктограмі біотичної здібності, потім проведіть у бік потрібної вам піктограми і відпустіть, щоб підтвердити вибір.

МаскуванняРедагувати

Натисніть на піктограму маскування в правій нижній частині екрана.

УдарРедагувати

Підійдіть впритул до мети і натисніть на її мітці.

ПоштовхРедагувати

Сховайтеся в укриття навпроти ворога, потім натисніть на мітці супротивника.

АтакаРедагувати

Проведіть вгору по правій частині екрана в процесі бігу по напрямку до супротивника. Ініціювати атаку потрібно, перебуваючи поблизу ворога.

КовзанняРедагувати

Проведіть вниз по правій частині екрана в процесі бігу, потім водите пальцем вправо і вліво для управління ковзанням.

Снайперський пострілРедагувати

Наведіть на противника, дочекайтеся поки індикатор досягне зони критичного пошкодження, потім натисніть для пострілу.

Тактичні прийомиРедагувати

Боротьба з перегрівомРедагувати

Коли зброя видає попередження про перегрів, швидко натисніть на будь-яку частину екрану, щоб видати ще одну чергу.

Вбивство у зв'язціРедагувати

Щоб виконати вбивство у зв'язці, що підвищує ваш рейтинг стилю, убийте одного супротивника за допомогою критичного влучення. а потім - відразу наступного.

Ворог в укриттіРедагувати

Біотичні здібності - відмінний спосіб витягнути сховався в укритті супротивника.

Збиті ворогиРедагувати

Збитий з ніг противник отримує набагато більше ушкоджень. Збивайте супротивників ударами в рукопашній або биотическими здібностями, а потім добивайте їх пострілами зі зброї.

ТяжінняРедагувати

Противники, завислі в повітрі, також отримують додатковий втрат.

КовзанняРедагувати

Використовуйте ковзання, щоб збивати супротивників з ніг або швидко займати укриття. Під час ковзання Рендалл невразливий.

СтильРедагувати

Використовуйте різне озброєння, біотика і здібності, щоб підвищувати рейтинг стилю. Боротьба з перегрівом і вбивства в зв'язці також підвищують рейтинг стилю.

Збір розвідданихРедагувати

Збирайте розвіддані з тіл вбитих ворогів для обміну на кредити або завантаження для збільшення показника "Готовності галактики" в Mass Effect 3.

Стрибок в укриттяРедагувати

Якщо Рендалл стоїть обличчям до укриття, проведіть вгору по лівій частині екрана, щоб зайняти укриття.

Опірність до біотикаРедагувати

Великі і сильні супротивники можуть мати опірність до біотика. У цьому випадку спробуйте змінити тактику або зброю - вам підійде дробовик або здатність "Залп".

Випадкова вікі