FANDOM

Шаблон:Widgets
ME

Уміння-це професійна область, в якій сильний персонаж. Рівень володіння ними можна розвивати у міру проходження гри. Отримуючи досвід, ви також отримуєте очки умінь, які необхідні для підвищення кваліфікації вашого персонажа.

Набір доступних умінь визначається класом персонажа. У міру отримання рівнів умінь і навичок, позначених спеціальними значками, вам буде відкриватися доступ до нових вмінням. Інформацію про доступні уміннях можна подивитися в розділі "Загін".

Бойові вмінняРедагувати

У грі доступні наступні бойові вміння:

  • Пістолети. Це вміння підвищує точність стрільби та шкоди, що завдається пістолетами. Відкриває доступ до навички Влучна Стрілянина, який на короткий час підвищує точність і швидкість стрільби.
  • Дробовик. Це вміння підвищує точність стрільби та шкоди, що завдається дробовиками. Відкриває доступ до навички Розправа, який дозволяє проводити одиночний постріл величезної потужності.
  • Штурмові гвинтівки. Це вміння підвищує точність стрільби та шкоди, що завдається штурмовими гвинтівками. Відкриває доступ до навички Бійня, який дозволяє вести вогонь довшими і точними чергами.
  • Снайперської гвинтівки. Це вміння підвищує точність стрільби та шкоди, що завдається снайперськими гвинтівками. Відкриває доступ до навички Знищення, який збільшує втрати від наступного пострілу зі снайперської гвинтівки.
  • Броня. Це вміння збільшує розмір поглощаемого бронею утрати і дозволяє носити більш важку броню, тип якої залежить від класу персонажа. Відкриває доступ до навички Посилення щита, який відновлює щити навіть під час бою.
  • Бойова підготовка. Це вміння збільшує шкоди, що завдається будь-якою зброєю. Відкриває доступ до навички Прилив адреналіну, який скидає час відновлення всіх навичок, дозволяючи відразу ж їх використовувати.
  • Фізпідготовка. Це вміння збільшує здоров'я, що дозволяє Сінзо наноситься вам в бою шкоди. Відкриває доступ до навички Імунітет, який на короткий час уве-личивает захист.
  • Навчання Спектрів. Це вміння збільшує здоров'я, точність стрільби та ефективність усіх видів атак і навичок. Відкриває доступ до навички Єдність, який дозволяє під час бою приводити до тями поранених членів загону.

Технічні вмінняРедагувати

  • Поглинання. Це вміння збільшує радіус дії хв. Відкриває доступ до навички Поглинаюче поле, який пригнічує технічні та біотичні навички супротивників.
  • Дешифровка. Це вміння дозволяє використовувати уні-гель для обходу систем безпеки, відкривати двері і контейнери. Надалі відкриває доступ до навички Саботаж, який на короткий час виводить з ладу зброю супротивників.
  • Злом. Це вміння збільшує швидкість перезарядки хв. Надалі відкриває доступ до навички Злом ІІ (штучного інтелекту), який дозволяє брати під контроль роботів противника, змушуючи їх атакувати найближчі цілі, в тому числі і один одного.
  • Електроніка. Це вміння збільшує енергію щитів і дозволяє обходити системи безпеки закритих об'єктів. Відкриває доступ до навички Перевантаження, який дозволяє відключати в бою щити супротивників.

Біотичні вмінняРедагувати

Всі биотические вміння можна розвинути до 3-го рівня. З кожним рівнем збільшується потужність дії даного вміння.

  • Кидок. Це вміння створює биотическое поле, яке дозволяє здійснювати перекидання об'єктів на певну відстань.
  • Підйом. Це вміння створює биотическое поле, яке дозволяє піднімати об'єкти в повітря.
  • Деформація. Це вміння створює биотическое поле, яке повільно розриває об'єкт на частини, завдаючи при цьому шкоди і тимчасово знижуючи ефективність броні.
  • Сингулярність. Це вміння породжує поле ефекту маси, що створює підвищену гравітацію в обмеженій області простору, куди притягуються предмети і противники.
  • Бар'єр. Це вміння створює биотическое поле, яке поглинає вогонь противника.
  • Стазис. Це вміння створює биотическое поле, яке оточує об'єкт і повністю ізолює його, заважаючи противникам рухатися і атакувати. Крім того, воно не дозволяє наносити шкоди об'єкту, що знаходиться в цьому полі.

Додаткові вмінняРедагувати

  • Чарівність. Це вміння збільшує можливості використання чарівності в діалогах і знижує ціни при покупці товарів у магазинах.
  • Залякування. Це вміння збільшує можливості використання залякування в діалогах і збільшує виручку від продажу товарів у магазинах.

Уміння класівРедагувати

Кожен клас має своє унікальне вміння, яке називається по імені класу:

  • Солдат. Це вміння збільшує здоров'я і швидкість його відновлення.
  • Інженер. Це вміння знижує час відновлення технічних навичок і збільшує опірність технічним атакам.
  • Адепт. Це вміння знижує час відновлення біотичних навичок і збільшує опірність біотика.
  • Розвідник. Це вміння збільшує шкоди, що завдається мінами, знижує перегрів снайперських гвинтівок і пістолетів.
  • Страж. Це вміння знижує час відновлення технічних і біотичних навичок, збільшує наноситься шкоди і підвищує точність стрільби з пістолетів, а також відкриває доступ до навички Влучна Стрільба.
  • Штурмовик. Це вміння збільшує опірність біотика, а також шкоди дробовиків і пістолетів.

Окуляри уміньРедагувати

Ці окуляри використовуються для підвищення кваліфікації персонажа. Щоб перейти до вікна персонажа, натисніть клавішу U, або викличте на екран Меню, а потім виберіть розділ "Загін". Виділіть клацанням миші вміння і натискайте кнопки "+" або "-", щоб підвищити або знизити рівень володіння цим умінням.