FANDOM

Шаблон:Widgets
ME
У головному меню виберіть "Нова гра". Ви перейдете до комп'ютера бази даних Альянсу, який почне відновлювати ваш профіль для підтвердження особи. У процесі створення персонажа вам надається наступний вибір:
  • Грати за капітана Шепарда, створеного за замовчуванням, і вибрати тільки своє ім'я.
  • Створити власний персонаж, докладно вказавши його характеристики.

Створення власного персонажаРедагувати

При створенні власного персонажа введіть його ім'я та виберіть біографію до вступу на службу: Землянин, Колоніст або Блукач.

Від цього вибору, а також від багатьох наступних рішень залежить, як інші персонажі будуть ставитися до вас у грі. Виберіть психологічний портрет: Безжалісний, Герой війни або Вцілілий.

КласиРедагувати

У грі є шість класів: Солдат, Інженер, Адепт, Розвідник, Штурмовик і Страж. Перші три класи спеціалізуються на розвитку умінь тільки свого класу, решта поєднують відразу два направленія.Боевие вміння допомагають наносити максимальної шкоди супротивникам. Завдяки технічним умінням персонаж може зламувати системи безпеки і знижувати ефективність ворожої зброї. Біотичні вміння дозволяють впливати на фізичні об'єкти силою мислі.Для успішного проходження гри рекомендується складати загін Шепарда таким чином, щоб вміння всіх його членів були збалансовані і доповнювали один одного.

Класи Mass Effect
165px 165px 165px 165px
Солдат-фахівець з ведення бою.
Солдат-це досвідчений боєць, здатний виконувати широкий спектр бойових завдань. Солдати володіють міцним здоров'ям і здатні використовувати будь-яку зброю, а з часом можуть навчитися носити важку броню. Місце солдата- на передовій, а тактика полягає в правильному виборі зброї і відбитті атак противника.
Розвідник-боєць / технік.
Розвідник-технічно освічений боєць. Він з легкістю може користуватися обхідними шляхами, отримувати доступ до хорошого спорядження і займати вигідну позицію в бою.
165px 165px 165px 165px
Інженер-технічний фахівець.
Інженер-це технічний фахівець, здатний швидко і легко застосовувати певні вміння для впливу на навколишнє оточення. У бою він підтримує інших членів команди, лікуючи їх і зламуючи спорядження супротивників.
Штурмовик-боєць / біотик.
Штурмовик-сильний боєць, який володіє атакуючими вміннями адепта і солдата. Штурмовиків доступні різні види зброї, броні і біотичних умінь. Такі воїни воліють розправлятися з противником швидко і з застосуванням грубої сили.
165px 165px 165px 165px
Страж - біотик / технік.
Страж - найбільш гнучкий клас, який поєднує технічні

і біотичні вміння. Під час бою він захищає членів свого загону кінетичними бар'єрами і ефективно лікує поранених соратників.

Адепт - фахівець в області биотики.
Адепт майстерно володіє біотика і здатний впливати на фізичні об'єкти силою розуму. Адепти можуть використовувати биотические вміння для взаємодії з будь-якими об'єктами, включаючи супротивників.

Створення особи персонажаРедагувати

На цьому екрані ви можете наділити свого персонажа унікальними рисами обличчя. Можна змінити все обличчя або сконцентруватися на чомусь одному (наприклад, на очах або носі). Щоб змінити ту чи іншу рису обличчя, використовуйте відповідні повзунки.