FANDOM

Шаблон:Widgets
ME
Спорядження включає в себе наступне:
  • Броня,
  • Пістолети,
  • Дробовики,
  • Штурмові гвинтівки,
  • Снайперські гвинтівки,
  • Гранати,
  • Уні-інструменти,
  • Біо-підсилювачі.

ПокращенняРедагувати

Покращення призначені для зміни характеристик спорядження. Вони дозволяють збільшити шкоди зброї, посилити щити і т.п. Поліпшенню підлягають такі типи спорядження: броня, зброя, боєприпаси і гранати. Спорядження кожного типу має осередки для поліпшень. У осередок для поліпшення боєприпасів може бути вкладений тільки даний тип поліпшень.

Для того щоб поліпшити спорядження, відкрийте Меню клавішею Esc і зайдіть в розділ "Спорядження". Виберіть необхідне спорядження в нижній частині екрана і клацніть по комірці для поліпшень, щоб вивести на екран меню "Покращення". Щоб поліпшити боєприпаси у потрібного зброї, виберіть цю зброю, а потім клацніть по комірці для поліпшення боєприпасів. У нижній частині екрана з'явиться список доступних поліпшень боєприпасів (якщо список порожній, значить, поліпшень немає).

Щоб підтвердити заміну і вийти з меню "Покращення", натисніть кнопку "Екіпірування" або двічі клацніть лівою кнопкою миші по вибраному поліпшення.

Біо-підсилювачі Редагувати

Биотики можуть збільшувати силу дії своїх умінь за допомогою підсилювачів. Це спеціально розроблені електронні пристрої, які зазвичай носяться у вусі або на потилиці біотика.

Уні-інструменти Редагувати

Уні-інструменти-багатоцільові інструменти для діагностики та виробництва спорядження. Вони дозволяють вирішувати цілий ряд завдань, таких як злом, дешифрування і ремонт.

РесурсиРедагувати

Уні-гельРедагувати

  • Уні-гель застосовується в уніінструментах для злому об'єктів або ремонту транспортера "Мако".

КредитиРедагувати

  • Кредити - це основна грошова одиниця в усі-ленній Mass Effect.

ПанацелінРедагувати

  • Панацелін (медичний гель) призначений для лікування ран. Щоб використовувати панацелін, натисніть клавішу F.