FANDOM

Шаблон:Widgets
ME

Виконавши необов'язкове завдання флоту Альянсу Систем на Місяці, ви зможете вибрати спеціалізацію для вашого персонажа, що дозволить вам розподіляти більше очок на вміння, унікальні для вашого класу. Щоб отримати це завдання, ви повинні відправитися в будь-яку нову систему по досягненні 20-го рівня. Ви не зможете виконати це завдання після того, як підете на Іл. Ви можете розвинути свої базові класові вміння тільки до 6 рівня. Але після проходження спеціалізації у вас по-з'явиться можливість розвивати уміння аж до 12 рівня, і якщо ви розподілите окуляри умінь належним чином, то будуть покращені певні навички вашого персонажа.

Кожен клас має на вибір дві спеціалізації:

  • Солдат
    • Спецназовец
    • Боєць ударної групи
  • Штурмовик
    • Боєць ударної групи
    • Месник
  • Адепт
    • Месник
    • Захисник
  • Страж
    • Захисник
    • Медик
  • Інженер
    • Медик
    • Агент
  • Розвідник
    • Агент
    • Спецназовец

Характеристики спеціалізаційРедагувати

  • Захисники використовують біотика для захисту загону та знешкодження супротивників. Дана спеціалізація зменшує час перезарядки всіх біотичних умінь і покращує навички Бар'єр та Стазис.
  • Спецназівці покладаються радше на смертоносні удари, ніж на грубу силу, щоб винищити противника. Дана спеціалізація збільшує наноситься шкоди і покращує навички Імунітет, Влучна стрільба і Знищення.
  • Медики об'єднують технічні та медичні вміння, щоб бути ефективними помічниками своєму загону. Дана спеціалізація зменшує час перезарядки всіх медичних умінь і покращує навички Перша допомога і Нервовий шок.
  • Месники - біотичні фахівці, які використовують поля ефекту маси, щоб наносити величезної шкоди супротивникам. У месників збільшені час і шкоди, що завдається усіма биотическими здібностями, а також поліпшені навички Деформація і Підйом.
  • Агенти - майстри маніпулювати навколишнім середовищем. Дана спеціалізація зменшує час перезарядки всіх технічних атак і покращує навички Перевантаження і Саботаж.
  • Бійці ударної групи - професійні вбивці, ніщо не може зломити їх на полі бою. Дана спеціалізація збільшує здоров'я і захист від наносного їм шкоди, а також навички Імунітет (або Бар'єр) і Прилив адреналіну.