FANDOM

Шаблон:Widgets
ME

Бойова система в Mass Effect дозволяє повністю контролювати рухи персонажа, приймати швидкі і нестандартні рішення і змінювати положення камери.

Серед основних можливостей:

  • Прицілювання. Приціл переміщається рухом миші. Приціл - це точка екрану, куди спрямований вогонь зброї персонажа і дія його вмінь.
  • Автопріцеліваніе. Ця функція автоматично виділяє найближчого до прицілу супротивника.
  • Точність. Тривалий вогонь з однієї зброї знижує точність стрільби. Натискання правої кнопки миші збільшує точність, якщо персонаж вміє користуватися даними зброєю (чим більше очок умінь ви витратите на навик володіння зброєю, тим вище буде точність стрільби).

Тактичний дисплейРедагувати

Тактичний дисплей дозволяє призупинити гру, щоб змінити зброю, віддати накази або використовувати вміння. Щоб відкрити його, утримуйте клавішу "Пробіл".

Утримуючи клавішу "Пробіл", наведіть курсор миші на значок вміння, щоб подивитися його опис. Вибір необхідного вміння, зброї або тактичного наказу здійснюється клацанням миші.

Щоб вказати точку застосування вміння або виконання тактичних наказів, наведіть приціл на ціль. Ви одночасно можете віддавати членам загону тактичні накази (атака, утримування позиції, рух, збір) та накази про зміну зброї або використанні особливого вміння. Щоб персонажі приступили до виконання відданих наказів, відпустіть клавішу "Пробіл".

Використання слотів уміньРедагувати

Ви можете перетягнути значок будь-якого вміння Шепарда в один з слотів, розташованих у лівій верхній частині екрана. Після цього ви зможете швидко активувати це вміння, натиснувши відповідну цифру на клавіатурі.

Накази членам загонуРедагувати

Під час бою ви можете віддавати накази загону за допомогою клавіш зі стрілками. Доступні наступні накази:

  • Рух. Натисніть клавішу зі стрілкою вгору, щоб відправити загін у вказану точку.
  • Утримування позиції. Натисніть клавішу зі стрілкою вниз, щоб віддати наказ утримувати цю позицію.
  • Атака. Натисніть клавішу зі стрілкою вправо, щоб віддати наказ атакувати певного супротивника.
  • Збір. Натисніть клавішу зі стрілкою вліво, щоб віддати загону наказ зібратися біля вас.

ЗброяРедагувати

ПістолетиРедагувати

  • Пістолети відрізняються високою точністю стрільби, низькою віддачею і зручністю ведення вогню в русі. Вони ефективні на різних дистанціях, але завдають невеликий шкоди. Навчатися навику володіння пістолетами можуть солдати, інженери, адепти, штурмовики і розвідники.

ДробовикиРедагувати

  • Дробовик властива низька скорострільність і висока віддача. У той же час вони здатні завдавати значної шкоди кільком цілям на короткій дистанції. Навчатися навику володіння дробовиками можуть солдати і штурмовики.

Штурмові гвинтівкиРедагувати

  • Штурмові гвинтівки відрізняються збалансованим набором якостей, серед яких значна вогнева міць, хороша прицільна дальність і точність стрільби. Тому вони входять в стандартний комплект спорядження більшості солдатів. Навчатися навику володіння штурмовими гвинтівками можуть тільки солдати.

Снайперської гвинтівкиРедагувати

  • Снайперської гвинтівки властива висока прицільна дальність, точність і значних втрат. У теж час вони мають низьку скорострільністю і практично марні на коротких дистанціях. Навчатися навику володіння снайперськими гвинтівками можуть тільки солдати і розвідники.

ГранатиРедагувати

Гранати Альянсу відрізняються особливою формою, яка дозволяє їм покривати значні відстані в польоті. Гранати розроблені таким чином, що можуть приклеюватися до плоских поверхонь, в тому числі і до рухомих предметів. Гранату можна підірвати дистанційно, або вона вибухне автоматично через 10 секунд після кидка.

БроняРедагувати

Легка броняРедагувати

  • Легка броня забезпечує базовий захист від вогню противника. При цьому вона майже не впливає на точність стрільби при пересуванні. Легку броню можуть носити всі класи персонажів.

Середня броняРедагувати

  • Середня броня забезпечує підвищений рівень захисту, але при цьому помітно знижує точність стрільби при пересуванні. Солдати можуть носити середню броню без підготовки, штурмовики і розвідники - після спеціального навчання.

Важка броняРедагувати

  • Важка броня забезпечує найвищий рівень захисту від вогню противника, але при цьому значно знижує точність стрільби при пересуванні. З базових класів важку броню можуть носити тільки солдати після проходження спеціального навчання.