FANDOM

ME
ME2
ME3
MEI
Codex ME - Upgrades

Зброя у всесвіті Mass Effect по суті являє собою прискорювачі маси різних розмірів і конфігурацій, що використовують технології зниження маси і магнітних полів для розгону мініатюрних куль (або снарядів) до великих швидкостей.

Розвиток зброї Редагувати

Всі зразки сучасного ручного стрілецького озброєння, від пістолетів до штурмових гвинтівок, використовують мініатюрний прискорювач маси. Прискорювач маси приводить в рух металеву кулю, для чого використовуються електромагнітне тяжіння і відштовхування (рейкова і гауссова системи) і мініатюрне ядро ​​маси, що зменшує вагу кулі. Звичайно, згідно з третім законом Ньютона, виникає і віддача, рівна силі пострілу, яка може частково пом'якшуватися полем ефекту маси, в якому знаходиться куля. Саме віддача досі залишається головним чинником, що обмежує швидкість кулі.

Зазвичай снаряди являють собою кулі маленького розміру, які перебувають у полі зменшення маси (до рівня піщинки), де, за допомогою магнітного прискорення, розганяються до швидкостей, при яких вони здатні завдати нищівних кінетичних пошкоджень. Особливість конструкції куль полягає в тому, що вони деформуються або розриваються при ударі, ще збільшуючи енергію ураження. Якби не ця особливість, кулі просто пролітали б наскрізь, завдаючи мінімальної шкоди.

Магазини являє собою змінні «коробочки» з кулями мікроскопічного розміру або цільні металеві «бруски». У другому випадку, комп'ютер, встановлений на зброї, розраховує масу, необхідну для досягнення мети, виходячи з даних про відстань, силу тяжіння і атмосферний тиск, а спеціальний «генератор боєзапасу», що діє за принципом омні-інструменту, відщеплює від бруска фрагмент необхідного розміру. Кількість куль в магазині або бруску може досягати кілька сотень, а то й тисячі, що дозволяє не турбуватися про амуніцію під час бою.

Встановлений на будь-яку стрілецьку зброю комп'ютер може бути налаштований як на різні режими стрільби (по три кулі з великим розкидом, по п'ять куль з малим і т.п.), так і під стрільбу різними типами боєприпасів. У випадку з «генератором боєзапасу» кулі можна надавати специфічну форму на стадії отщеплении її від бруска, отримуючи, наприклад, зазубрені металеві клини з чудовою аеродинамікою (дробовик «Лібершафт 2180») або кулі зі зміщеним центром ваги. Крім того, на будь-яку зброю можуть бути встановлені універсальні модулі, при активації яких металевий снаряд отримує «начинку». Наприклад, кулі можна отруїти, зарядити їх мініатюрним генератором електромагнітного імпульсу, зробити запальними та/або розривними тощо. Таким чином, є величезний вибір боєприпасів.

Практично вся зброя є складною, має модульний принцип компоновки і можливість модернізації. Наприклад, часто на стрілецьку зброю встановлюється система інтелектуального прицілювання, яка коригує траєкторію кулі в залежності від погоди і навколишнього середовища. Завдяки цьому пошук цілі під час бурхливого штурму майже такий, як і в ясний день на стрільбищі. Звично, система інтелектуального наведення не гарантує того, що, після натискання спусковий гачка, куля обов'язково знайде ціль, вона лише полегшує прицілювання снайперам.

Випадкова вікі