Фэндом

Mass Effect Wiki

Діана Аллерс

3823статті у
цій вікі
Добавить новую страницу
Коментарі0 Поделиться
ME3.png

Діана Аллерс (англ. Diana Allers) — персонаж Mass Effect 3. Військовий кореспондент Мережі Новин Альянсу (Alliance News Network) Родом з Мілгрома, Бекенштейн, вважає себе "дитям колонії". Може піднятися на борт "Нормандії" і робити репортажі про подвиги капітана, тим самим піднімаючи бойовий дух галактики. Знайти Аллерс можна під час першого візиту на Цитадель в доках Нормандії. Окрім того, що вона сама по собі є Військовим Активом, якщо ви говоритимете з нею після кожного серйозного завдання, вона підсилюватиме інші ваші ВА. Якщо не брати Діану на корабель, вона приєднається до екіпажу дредноута "Шаста" (SSV Shasta). Пізніше, в одному з новинних репортажів на Цитаделі можна буде почути, що дредноут "Шаста" був знищений в Туманності Кінська Голова (Horsehead Nebula). Всі члени екіпажу, включаючи журналістку Діану Аллерс, загинули. У своєму заповіті Аллерс відписує значну суму з рахунку Школі журналістики Університету Мілгрома Россберга (University of Milgrom Rossberg's School of Journalism).

Роман Редагувати

Діана Аллерс є потенційним романтичним інтересом для капітана обох статей. Завести з нею роман може як капітан-чоловік, так і капітан-жінка.

Що для цього потрібно?Редагувати

  1. Взяти її на борт.
  2. Провідати її у кімнаті в інженерному відсіку.
  3. Давати їй інтерв'ю.
  4. Коли вона напроситься в каюту Шепард(а), запросити її, дати інтерв'ю і не забути безсоромно фліртувати. Це стане початком ваших стосунків, якщо лише Шепард не заявить, що хоче спілкуватися лише перед камерами.

Перше інтерв'ю Аллерс попросить після місії на Тучанці. Зокрема, вона запитає, чи відомо капітанові, що крогани подали в Раду прохання про те, щоб мати посольство на Цитаделі і нову планету-колонію. Як і в подальших випадках, Шепард може давати їй розгорнуті відповіді, а може закінчити інтерв'ю.

Друге інтерв'ю може відбутися після атаки "Цербера" на Цитадель. Аллерс цікавиться, чи може повториться подібне і чи залишилися ще на Цитаделі безпечні місця. Якщо капітан надасть розгорнуту відповідь на це питання, Аллерс поставить ще одне питання від глядача з Тессії.

Третє інтерв'ю відбувається після місії Пріоритет: Раннох. Залежно від рішень капітана, Аллерс запитуватиме про співпрацю з гетами або кварианцями. Після цього інтерв'ю капітан може наполягти на стосунках з Аллерс, і вони поцілуються.

Цікаві факти Редагувати

  • Зовнішність Діани змальована з Джесіки Чобот, редактора ігрового порталу IGN.
  • Роман з Діаною не дає досягнення "Романтик".
  • Про роман з Діаною не взнають інші потенційні партнери Шепард(а) (якщо у вас немає іншого партнера до початку роману з нею); після роману з нею можна зав'язати ще один. Проте, якщо після неї продовжити роман з Ліарою, то виявиться, що Сірий Посередник дійсно знає дуже багато що, у тому числі і про цю зраду. Ліара висловиться про це в одному з пасивних діалогів на Нормандії. Втім, серйозних наслідків для стосунків це не матиме.

Галерея Редагувати

Випадкова вікі