Фэндом

Mass Effect Wiki

Дослідження (Mass Effect 2)

3823статті у
цій вікі
Добавить новую страницу
Коментарі0 Поделиться
ME2.png

Дослідження - нова особливість в Mass Effect 2, яка дозволяє гравцеві вивчати різні поліпшення для Нормандії, Шепарда, команди, і окремих її представників; модернізувати існуюче зброю або отримати нове. Процес дослідження витрачає ресурси (іридій, паладій, платина і нульовий елемент), зібрані на місіях або при скануванні планет. Термінал досліджень розташований в технічній лабораторії Нормандії на палубі №2 (Бойовий інформаційний центр), яка стає доступна, коли в команді з'являється Мордін. Як тільки технологія досліджується, вона з'являється на терміналі модернізацій поруч з терміналом досліджень у технічній лабораторії.

Технології для вивчення можна знайти під час місій (наприклад, креслення для поліпшення зброї можна отримати, відсканувавши валяється гармату), дізнатися у членів команди (у кожного супутника є в заначці мінімум одна ідея щодо поліпшення Нормандії), або купити в магазині. Останні вивчення не вимагають, і відразу з'являються в «модернізаціях».

Деякі проекти для досліджень стають доступні після установки поліпшень. Наприклад, якщо ви вивчили поліпшення для штурмової гвинтівки (збільшення утрати, наприклад), вчені Нормандії можуть вивчити його, і виявити дослідний проект для подальшого поліпшення штурмових гвинтівок (пробивна здатність, точність).

Дослідження нових удосконалень значно підвищує міць членів загону, зброї, і корабля.

Всього для всіх поліпшень потрібно 195 тисяч паладію, 275000 платини, 220000 іридію, і 31 000 нульового елемента (+5000 для навчання та +2500 для перекваліфікації), щоб вивчити ВСІ науково-дослідні удосконалення в грі.

Примітка: Якщо ви завантажили DLC «Лігво Тіньового Брокера» і закінчили пов'язану з ним місію, то у вас є можливість отримати доступ до додаткового терміналу досліджень на базі Посередника. Також з'являється можливість купити інформацію про планету, багатої потрібним ресурсом, і навіть отримати деякі ресурси з різних терміналів на борту бази Тіньового Брокера.

Випадкова вікі