FANDOM

ME2

Джон Уїтсон-молодий людей, який живе на Омезі і хоче приєднатися до найманцям для вбивства Архангела.

Mass Effect 2 Редагувати

Капітан командор Шепард зустрічає його на виході від вербувальника, коли він наймається на вбивство Архангела. Коли Шепард вказує на можливу небезпеку, Джон каже, що він не хлопчисько, він виріс на Омезі і вміє стріляти. Для цього він купив пістолет за 50 кредитів. Шепард може розрядити його пістолет і сказати, щоб він не йшов у найманці і забрав у продавця гроші за зброю, додавши, що він сам його пізніше подякує.

Якщо Шепард цього не зробить, то Уїтсон відправиться на місію на тому ж скайкаре, що і Шепард. Коли Шепард ступає на міст, Архангел вбиває Джона пострілом зі снайперської гвинтівки.

Якщо Джон Уїтсон був відрадити від вступу в найманці, то він надішле Шепард лист.

Mail
Відправник: Джон Уїтсон
Тема: Привіт.

Вашу адресу дала мені Ариа. Здається, саме вас я зустрів в "Загробного життя" на Омезі. Ви не дали мені приєднатися до найманцям, які хотіли розправитися з Архангелом.

Як же я тоді був на вас зол ... Того вечора я напився до повної відключки, і тільки через кілька днів, коли прийшов до тями і зміг подивитися новини, дізнався, що майже всі найманці загинули від руки Архангела.

Я не знаю, хто ви і вижили ви тоді, але хочу подякувати вам. Почувши про жертви і про те, що серед них міг бути я, я відчув себе повним ідіотом. Тепер-то я буду розумніший, і за це спасибі вам.

Джон Уїтсон

Персонажі Mass Effect 2