FANDOM

ME2
270px
Гататог-воїн
Enemy Container-AH
Тип Органік
Раса кроган
Фракція Клан Гататог
Зброя M-27 «Ятаган»
Вміння Carnage Розправа
Incendiary Ammo ME2 Icon Запальні патрони
Class Power ME2 Icon Регенерація
Class Power ME2 Icon Кроганскій розбіг
Здоров'я Висока
Броня Середня
Гататог-воїн-член клану Гататог, що зустрічається Шепард(у) під час місії на лояльність Ґрюнта.

Mass Effect 2 Редагувати

Виконавши сам обряд посвячення, командор Шепард і Грюнт стикаються з Гататогом Увенком, що прагнуть до того, щоб Грюнт приєднався до його клану, замість клану Урднот. Грюнт відмовляється і тоді починається перестрілка, в ході якої гинуть Увенк і його бійці.

Здібності Редагувати

Атакуючі Редагувати

Гататог-воїни озброєні дробовиками M-27 «Ятаган», дуже ефективними на близькій дистанції. Крім того вони використовують здатність запальні патрони, що робить їх постріли ще більш ефективними.

Захисні Редагувати

Цей противник має сильну броню, крім того він здатний відновлювати своє здоров'я.

Тактика Редагувати

Гататог-воїни будуть прагнути зблизитися зі своїм противником і завдавати великої шкоди поблизу. Вони навіть не намагатимуться займати укриття.

  • Проти цього противника будуть ефективні дробовики на ближній дистанції. Головне, щоб ваші постріли випереджали постріли кроганов.
  • Проти їх регенерації буде ефективна деформація, а також запальні патрони. Також запальні патрони допоможуть більш швидко розібратися з бронею.
  • На близькій дистанції проти них дуже ефективний M-451 «Смерч».

Цікаві факти Редагувати

Вороги з Mass Effect 2