FANDOM

Помилки статті
Слова нічого не значать, поки не перетвориш їх у вчинки.
Стаття містить помилки, помилки перекладу та/або друкарські помилки. Необхідно перевірити її на відповідність граматичним і орфографічним нормам української мови та/або перекладу проекту.
ME2
ME2 PRC CP 5
Знаряддя гетів
Enemy Container-H
Тип синтетик
Раса Гети
Зброя Знаряддя мас прискорення
Здоров'я Дуже висока
Знаряддя гетів є частиною розбився на планеті Дайте корабля гетів. Коли Цербер виявив корабель, він постарався використати всі знайдені там знахідки, але коли проект пішов не так, Повелитель взяв під контроль турелі, щоб захиститися від Шепарда і його команди.

Здібності Редагувати

Атакуючі Редагувати

  • Турель озброєна потужною гарматою, здатною знищити M-44 "Молот" за один постріл. Знаряддя вкрай небезпечно і потрібно уникнути попадання будь-яку ціну.

Захисні Редагувати

  • Знаряддя володіє високим здоров'ям і має зовнішній щит, який повинен бути відключений перед стрільбою по ньому.

Тактика Редагувати

Постріл гармати здатний знищити "Молот" за один постріл, якщо ви перебуваєте в центрі його прицілу. Щоб не потрапити під обстріл, стежте за червоними лініями на землі. Потрібно триматися досить далеко від знаряддя, а потім використовувати різко прискорення. Досить просто продовжувати рухатися, а після відключення генератора-атакувати і знищити турель.

У генераторів могутні щити, пробивати їх довго, а якщо "підставляти" їх під постріл гармати, перебуваючи поруч з ними в момент прицілювання оного, а потім від'їжджаючи, щити буде зносити саме знаряддя, що значно прискорить процес знищення генераторів.

Вороги з Mass Effect 2