FANDOM

MEI

Невідомий Волус-в'язень "Цербера". Розповів Рендалл Ензо про долю Іналі і допоміг зв'язатися з Альянсом.

Mass Effect: Infiltrator Редагувати

У 2186, під час війни зі жнець, Волус перебуває в полоні "Цербера" на космічній станції Барн. Він друг оператора Рендалла-Іналі Ренати. Коли станція зазнала нападу туріанскіх військ, він зв'язався з Ензо через динамік і камеру. Він скаже, що Іналі залишила повідомлення і вона в небезпеці.

Волус допоміг Рендалл досягти медотсека станції, де проводили експеримент над Іналі. Це змусило Ензо обернуться проти "Цербера". Волус сказав, що Альянс може врятувати його і Ренату. Крім того, оперативник зможе допомогти іншим жертвам експериментів. Волус зламає ІІ станції-Азі, щоб прокласти шлях для Рендалла.

Після Волус допомагає Ензо дістатися до башти зв'язку, щоб послати повідомлення Альянсу. Він ще раз зламує ШІ, щоб звільнити багатьох випробовуваних азарі і кроганов.

У вежі зв'язку оперативник дізнається, що йому потрібно потрапити на пустельну планету. Волус попередить його про активність гетів в секторі, перш ніж привести до ангару човників. Коли Ензо покидає станцію, Волус перериває зв'язок. Він просить Рендала досягти Альянсу і врятувати Іналі.

<!-Навігаційні шаблони-> Шаблон:Нав-Персонажі мобільних ігор

<!-Interwiki links->