FANDOM

ME3
ME3 MP
ME3 PRC GOBIG
Волус-адепт
Клас Адепт
Раса Волусія
Щити / Бар'єри 500
Активні вміння Стазис
Біотичні сфери
Посилення щита
Здібності Захисна стійка

Невидимість
Бойовий перекат

DLC "Удар"
Волус, адепт-один з персонажів у колективній грі Mass Effect 3. Стає можливим отримати після установки DLC "Удар".

Опис Редагувати

Високий тиск на рідній планеті Волусія, Іруні, уможливлює функціонування заснованих на аміаку організмів. Щоб вижити на інших планетах, Волусія повинні носити підтримуючі необхідний тиск костюми з респіраторами, а в бою надягати особливу герметичну броню.

Не варто недооцінювати Волусія-адептів. Невеликі розміри цих коротунчиків компенсуються биотическими здібностями просто неймовірної потужності.

Уміння Редагувати

Активні Редагувати

Пасивні Редагувати

Здібності Редагувати

  • Fist MeleeЗахисна стійка,Невидимість*Dodge ArrowБойовий перекат

Отримати Редагувати

Цей персонаж відноситься до"Дуже рідкісним". Може з високим шансом випасти тільки при покупці в магазині"Елітного набору спектру".

Нотатки гравців Редагувати

  • Найбільш ефективний тільки в команді.
  • Найпопулярніші імена для цього персонажа-Ніфті Кал або Биотический Бог.
  • Хороший атакуючий біотик: досить озброїтися легким озброєнням і вбивати ворогів потрапили в стазис, а за допомогою сфер, прокачаних на оголення ворога, можна спокійно укладати броньованих ворогів навіть на Золоте.
  • Особливо добре обороняє точки через зменшеною модельки і стазиса.
  • Постановка Сфери дає невразливість на одну секунду. При утриманні сфери відновлює щити Волусія.
  • Тактична Маскування Волусія не дає ніяких бонусів утрати, але також має ряд переваг перед маскуванням розвідників-не знімає маскування навіть під час стрільби і дозволяє виконувати завдання, а також не має спільного відкату з уміннями.

<!-Навігаційні шаблони->

Mass Effect 3: Колективна гра

<!-Interwiki links->