FANDOM

Шаблон:Widgets
ME2.png
Вежі Дантіус-комплекс розташований в діловому центрі Ніс Айстри на планеті Ілліум. Фінансуванням і зведенням веж займалася НАСА Дантіус, тим самим показуючи свою велич і могутність. У баштах Дантіус відбуватиметься завдання з вербування найманого вбивці Тейна КРІОС.

За планом передбачалося зведення двох веж комплексу Дантіус, які з'єднувалися мостовим переходом. Повністю була завершена тільки одна вежа, з якої Нассау здійснювала управління своєї корпоративної імперією. Для особистої безпеки та охорони комплексу Нассау скористалася послугами найманців з організації "Затемнення". Персонал будівельників вежі повністю підібраний з саларінскіх робітників. Вони не схвалювали Нассану за її жорстокість. Проникнувши в недобудовану вежу, Шепард виявить пораненого саларіанца з нічної групи робітників. Він розповість про події і про Нассане Дантіус, що для неї робітники-ніщо. Вона нацькувала на персонал бійців "Затемнення". Багатьох робочих найманці вбили, але деяких врятував невідомий, як потім з'ясується, їм був Тейн Криос.

Після смерті Нассау Дантіус подальша доля комплексу невідома.

Вхід Недобудована вежа
330px 330px
Зал Ліфт
330px 330px
Холл Мостовий перехід
330px 330px
Будівельний майданчик
335px

ЗавданняРедагувати

ПерсонажіРедагувати

ПротивникиРедагувати

Випадкова вікі