FANDOM

ME.png
484.png

Вежа Цитаделі — це епіцентр величезною Цитаделі. Вежа знаходиться паралельно житловим секторам, Башта є найбільш самобутньою архітектурною спорудою Цитаделі і, за сумісництвом, будинком для Ради. Саме тут приймаються всі рішення Ради, рішення, що так або інакше впливають на Галактику і її мешканців.

Потрапити в вежу можна на ліфті від Монумента Реле, або ж на таксі з будь-якої точки виклику. Інша справа отримати доступ для входу - цю привілегію мають лише офіційні представники посольств або ж ті, кому Рада сам вручить допуск, як, наприклад, Спектри. Спроби проникнути у Вежу незаконно караються тюремним ув'язненням або вигнанням зі станції.

Зал РадиРедагувати

Зал Ради - чудове місце: затишне, поза звичної суєти, прикрашене численними фонтанами і деревами, місце де технології і жива природа сплелися воєдино. Саме тут засідає Рада. До самого місця засідання ведуть тисячі сходинок на сходах, що, згідно з висновком бувалих солдатів, можуть стати відмінними укриттями для оборонців у разі штурму. У Mass Effect: Відкриття цей шлях до Ради іменують як Petitioner's Stage (Етап Прохача).

Крім іншого, згідно із записами Авіни, Вежа Цитаделі є найбільш відвідуване Зберігачами місце, передбачається, що це їхній своєрідний транзитний центр, від якого вони добираються до точки призначення.

Випадкова вікі