FANDOM

ME3
Disambiguous Невизначеність
Ця стаття про броню з Mass Effect 3.
• Для перегляду статті про штурмову гвинтівку з Mass Effect 2 і Mass Effect 3, перейдіть на M-15 «Захисник».
• Для перегляду статті про спеціалізацію класу з Mass Effect, перейдіть на Захисник (спеціалізація класу).

N7 "Захисник" - набір броні з гри Mass Effect 3. Збільшує здоров'я, щити, потужність зброї і ємність для боєприпасів.

Опис Редагувати

N7 defender armor (1)
N7 "Захисник"
Ефекти
Збіл. запасу здоров'я  +10%
Посилення щита  +10%
Шкода від зброї  +10%
Отримання
N7 Шестірня війни
Броня захисника - варіант спорядження спецназу N7, створений для ведення затяжних боїв, в яких не можна сподіватися на підкріплення. Коли власник стріляє зі зброї, мікрокомп'ютер броні направляє частину енергії основної батареї в кінетичний модуль зброї, збільшуючи наносимість шкоди. Броня захисника має додаткові відсіки для зберігання термозарядів і вбудовані конденсатори, поліпшуючі роботу щитів у відповідальні моменти. Броня також забезпечена ін'єкційної системою і биомонитором, що відстежує дихання, пульс і рівень адреналіну в крові власника.

Отримати Редагувати

Mail
Відправник: Стівен Хакет
Тема: Броня N7 "Захисник"

Шепард,

на Землі я не зміг передати вам дещо з нового спорядження N7. Тільки що організував доставку броні N7 "Захисник" на "Нормандію" - поки канали постачання не стали зовсім ненадійні. Випробуйте її, збираючись на наступне завдання. Це трохи більш цікаво, чим просто додатковий захист.

Хакет

Нотатки гравців Редагувати

  • Броню N7 Захисник іншої колірної гами і без емблеми N7 на грудях носить Джеймс Вега. Можна сказати, що це "броня для качків", посилаючись на той факт, що найбільш міцний на вигляд персонаж-людина Джеймс Вега - виглядає як американський футболіст.
  • Точно таку броню, але червоного кольору і в комплекті з маскою смерті носить капітан Лі Райлі.

Галерея Редагувати

Броня Mass Effect 3

Випадкова вікі