Фэндом

Mass Effect Wiki

Броня "Цербера" - "Аякс"

3823статті у
цій вікі
Добавить новую страницу
Коментарі0 Поделиться
ME3.png
ME3 MTX APP01.png
71.jpg
{{{Назва}}}
Ефекти
Посилення щита  25 %
Відновлення щита  10 %
Боєзапас  25 %
Шкода від умінь  10 %
Шкода від зброї  10 %
Отримання
DLC: Набір варіантів зовнішнього вигляду №1

"'Аякс"' - броня розроблена "Цербером" для своїх солдатів. У Mass Effect 3, броня доступна після придбання завантажуваного доповнення. Броня "Аякс" посилює щити, підвищує шкоду від зброї та умінь, і збільшує боєзапас.

На прорив оборони противника першими кидаються найхоробріші або самі невдачливі солдати "Цербера". Серед таких бійців броня "Аякс" дуже популярна, адже її завдання - зробити так, щоб володар залишався на ногах і продовжував вести вогонь, як можна довше. Броня незначно підживлює інструметрон і системи біо підсилювачів, але основне її призначення - посилення і перезарядка кінетичних бар'єрів, а також відведення зайвого тепла від зброї за допомогою системи охолодження рукавичок. Альянсу вдалося захопити лише кілька примірників такої броні в хорошому стані, тому що зазвичай її володарі кидаються в саму гущу бою.

Цікаві факти Редагувати

  • Незважаючи на те, що ця броня описується як широко використовувана "Цербером", в ME3 не можна зустріти жодного представника організації, який носив би її.
  • Броня "Аякс" нагадує спорядження бойового інженера "Цербера", багато їх елементів аналогічні. При цьому, однак, у броні "Аякс" є досить значна кількість захисних елементів, відсутніх в екіпіровці інженера.
  • У колективній грі практично ідентичну броню носить персонаж Нищителі N7, що додається DLC: Земля. Враховуючи те, що в описі броні "Аякс" згадується, що Альянс прагнув заволодіти її працездатними зразками - логічно припустити, що броня Нищителя створена конструкторами Альянсу на основі трофейних зразків церберівської броні.

Галерея Редагувати

Броня Mass Effect 3

Випадкова вікі