Фэндом

Mass Effect Wiki

Броня "Лицар-месник"

3823статті у
цій вікі
Добавить новую страницу
Коментарі0 Поделиться
ME3.png
116.png
Броня "Лицар-месник"
Ефекти
Збіл. запасу здоров'я  +10%
Посилення щита  +10%
Шкода від зброї  +10%
Шкода ближнього бою  +20%
Отримання
Проходження демо-версії гри
Kingdoms of Amalur: Reckoning

Броня "Лицар-месник" - комплект броні для гри Mass Effect 3.

Опис Редагувати

Броню лицаря-месника раніше носили переможці Чемпіонату з міських боїв на Землі 2186 року - лицарі Род-Айленда. Військова версія броні була представлена вірним фанатам ЧпГБнЗ на рід-айлендскій базі Альянсу, щоб віддячити їм за підтримку під час проведення чемпіонатів. Середньовічна зовнішність броні приховує біосистеми зворотного зв'язку, що відстежують здоров'я і бойові показники власника. Сервомотори збільшують шкоду, що наноситься в ближньому бою, посилені батареї можуть передавати енергію зброї. Таке спорядження ідеально підходить для контактних видів спорту, а система установки щитів надійно оберігає власника від ворожих ударів.

Отримати Редагувати

Набір броні можна отримати пройшовши повністю демо-версію гри Kingdoms of Amalur: Reckoning, включаючи навчальну місію. Також гравцеві необхідно пов'язати свої акаунти EA і BioWare, щоб взяти участь у цій акції.

Цікаві факти Редагувати

  • Дизайн броні придумав Тодд МакФарлан, творець Спауна.
  • Як і броня Кривавого Дракона, броня "Лицаря-Месника" була спочатку розроблена щоб використовуватися в міських бойових битвах на Землі до того, як була створена версія військового рівня.
  • Броня несумісна з деякими видами зачісок, і тому волосся будуть виходити з-під шолома.

Галерея Редагувати

Броня Mass Effect 3
DLC для Mass Effect 3

Випадкова вікі