FANDOM

ME2.png
ME3.png

Броня "Кривавого Дракона" - не піддається змінам броня з Mass Effect 2 і Mass Effect 3.

Mass Effect 2 Редагувати

96.jpg
Броня "Кривавого Дракона"
Ефекти
Посилення щита  +10%
Шкода від умінь  +15%
Отримання
DLC: Мережа "Цербер"

Опис Редагувати

Ця броня була створена для Чемпіонату Землі з міського бою і пройшла більше випробувань, ніж будь-яка інша сучасна бойова броня. В ній використовуються унікальні ліцензовані батареї, вартість яких порівнянна із сумою контракту гравця-початківця ліги ЧЗГБ. Комп'ютер броні здатний взаємодіяти з сучасними инструметронами, кінетичними бар'єрами і біотичними підсилювачами. Нагрудник і плечову пластину прикрашає емблема "Кривавих драконів" з Едмонтона, а на внутрішній частині є автографи усіх гравців команди. Достеменно невідомо, звідки ця броня з'явилася у Привида, однак поряд з деякими підписами можна знайти написи на кшталт "[нецензурно] гетів [нецензурно]!" і "Шепард, видужуй!!!"

Mail.png
Відправник: Привид
Тема: Броня "Кривавих драконів"

Шепард!

Джейкоб шепнув мені, що ви підбираєте собі спорядження - зброю, броню. На станції "Лазар" вашого пробудження чекала одна непогана штучка. Я думав, що вона знищена, але коли ми відбили станцію - вдалося її знайти і доставити на "Нормандію". Загляньте в шафку з бронекостюмами у вашій каюті - він уже там.

Mass Effect 3 Редагувати

Опис Редагувати

Ця броня була створена для Чемпіонату Землі з міського бою і пройшла більше випробувань, ніж будь-яка інша сучасна бойова броня. В ній використовуються унікальні ліцензовані батареї, вартість яких порівнянна із сумою контракту гравця-початківця ліги ЧЗГБ. Комп'ютер броні здатний взаємодіяти з сучасними инструметронами, кінетичними бар'єрами і біотичними підсилювачами. Нагрудник і плечову пластину прикрашає емблема "Кривавих драконів" з Едмонтона, а на внутрішній частині є автографи усіх гравців команди.

Отримання Редагувати

97.png
Броня "Кривавого Дракона"
Ефекти
Посилення щита  +20%
Відновлення щита  +10%
Шкода від умінь  +30%
Отримання
Канал Експортс

ГалереяРедагувати

Броня Mass Effect 2
Броня Mass Effect 3

Випадкова вікі