Фэндом

Mass Effect Wiki

Броня "Інферно"

3823статті у
цій вікі
Добавить новую страницу
Коментарі0 Поделиться
ME2.png
ME2 PRC CP 10.png
ME3.png
Disambiguous.png Невизначеність
Ця стаття про броню з Mass Effect 2 і Mass Effect 3.
• Для перегляду статті про спроможності з Mass Effect 2 і Mass Effect 3, перейдіть на Граната "Інферно".

"Інферно" - броня з ігор Mass Effect 2 і Mass Effect 3.

106.jpg
Броня "Інферно"
Ефекти
Шкода від умінь  +30%
Час відновлення. умінь  +30%
Отримання
Магазин Кіншаса Фабрикейшнс
в Громаді президії
Броня "Інферно" була розроблена спеціально для старших офіцерів "Цербера". Автоматичні системи броні дозволяють розпізнавати прискорене серцебиття і розшифровувати рух зіниць тих, хто знаходиться поруч, діючи, немов детектор брехні. Та ж електронна начинка контролює носія і регулює внутрішні системи для роботи з найкоротшим часом відгуку на його дії та максимальною ефективністю. Броня "Інферно" самостійно стежить за станом свого власника на полі бою, реєструючи частоту серцевого ритму, і з крайньою ефективністю стабілізує підсистеми організму, значно скорочуючи час реакції. Така підтримка дозволяє підвищити швидкість бігу і збільшити шкоду, яка завдається бойовими здібностями. Можливість визначати фізичні і психологічні травми може бути корисною і в інших ризикованих ситуаціях. Мікрокомп'ютер броні управляє, крім іншого, біотичним підсилювачем та инструметроном, а її мікродвигуни допомагають носію броні рухатися, що компенсує власну вагу броні.

Ефекти броні Редагувати

Mass Effect 2 Редагувати

  • +10% до технічної і біотичної шкоди
  • +10% до штурмової швидкості
  • +10% до ефективності переговорів

Mass Effect 3 Редагувати

  • +30% до шкоди від умінь
  • +30% до часу відновлення умінь

Где получить Редагувати

Mass Effect 2 Редагувати

  • Стає доступна після покупки і установки DLC: Набір "Зрівнювач". Броня автоматично потрапляє в гардероб.

Mass Effect 3 Редагувати

  • Можна придбати в магазині Кіншаса Фабрикейшнс в Громаді президії за 50 000 кредитів, або через термінал на Нормандії за ціною 55 000 кредитів без урахування бонусів на знижки.

Примітки Редагувати

  • У Mass Effect 2 лицьовій щиток броні зовсім не заважає Шепард(у) пити напої (загальний недолік реалізації всіх "нероз'ємних" комплектів броні в грі, виправлений лише в Mass Effect 3).

Галерея Редагувати

Броня Mass Effect 2
Броня Mass Effect 3

Випадкова вікі