FANDOM

Шаблон:Widgets
ME2.png
ME3.png
ME3 PRC OMEGA.png

Божевільний пророк - батаріанец, що знаходиться в переході поряд з ринками Омеги. Він просторікує свої проповіді всім бажаючим. Багато серед слухачів і людей.

Ось кілька фраз, що він вигукує:

Люди-фурункул на обличчі галактики! Ви, сер! Ви-виплодок пекла! І ти! І ти, людино! І ти! Протеане відкинули молодші народи: кроганов, Ворку і людей! І мешкали вони в скверне, на планетах з бруду і фекалій, і так тривав їх століття, поки вони не наважилися ступити на небеса. Молодші народи погублять нас! Бо передвіщено це! І нехай ніхто не виживе, якщо його бруд ображає мій погляд. Слово звучить ясно, друзі. Люди-знаряддя Женців, яким судилося перетворити галактику в руїни! Піди геть, грішник, в холодну темряву, тебе ізвергнувшую! Нарікаю тебе нечистим! Приведіть до мене дітей своїх, і буду я дивитися, як вони виростають солдатами. Шлях вказано, друзі. Обнажите зброю заради Слова, або гнів упаде на вас! Кінець часів подібний НЕ гуркоту, але тихому зітханню. Ті, що черпають з колодязя гріха і пороків, повинні бути очищені вогнем, нафтою і зброєю! Не можна, щоб мирська дружба чи слабкості плоті тягнули нас у гріх і безчестя! Слово вимагає від нас дій, вимагає від нас послуху! І на найбільшою з станцій чисті будуть відкинуті, а менші народи знайдуть місце на небесах. Те й буде початком кінця. Прийшли часи передбачені! Підведіться! Нехай ваші душі кинуться до бойової слави! Покайтеся, бо кінець світу близький!

Mass Effect 3 Редагувати

В Mass Effect 3 божевільний пророк зустрічається в DLC: Омега. Його промови і раніше наповнені ненавистю до людей. Він називає їх прислужниками Женців (ймовірно, судячи про людей по "Церберу"). Його слухачів на цей раз набагато більше, і багато хто, схоже, поділяють його думку.
Персонажі Mass Effect 2
Персонажі Mass Effect 3

Випадкова вікі