FANDOM

ME Основание Логотип.png

Бейтс - військовослужбовець Альянсу Систем,перебував на службі у 212-му підрозділі, загону "Пси", на планеті Іден Прайм. Він був схоплений Кай Леном після атаки гетів. Кай Лен вимагав від нього пояснень про події. Бейтс говорив, що гети не дали жодного шансу перегрупуватися і він змушений був утекти з поля боя.

Mass Effect: Підстава Редагувати

За два дні до нападу, Бейтс відпочивав у барі, і спостерігав за відносинами між сержантом Донкі і Ешлі Вільямс. Він вважає, що у Донкі більше шансів спокусити Пенні, а не Ешлі.

Незабаром Бейтс разом із загоном "Пси", отримав від лейтенанта завдання по захисту вчених. Під час патрулювання території між колонією і розкопками протеанських руїни Бейтс скаржиться, чому вони вирушили пішки, коли три інших загонів отримали транспорт.

У місці збору вони повинні були зустріти загін "Браво", але цього не сталося. Бейтсу стало не по собі, і він помітив, що щось недобре діється. Через деякий час, біля підніжжя скелі, вони знаходять мертвими бійців із загону "Браво". Бейтс був шокований, коли побачив вбитого бійця, адже він знав його, вони разом прилетіли на Іден Прайм.

Загін вирішує відправитися до місця розкопок, але потрапляє під шквальний вогонь гетів. Загін розділився і Бейтсу було доручено вести відволікаючий вогонь, але він не впорався і підвів загін, втікши з поля боя. Тактика не спрацювала і загін "Пси" майже повністю гине, крім Бейтса і Ешлі Вільямс. Незабаром Бейтс стає свідком приземлення Володаря.

Бейтс запевняє Кай Лена, що він розповів все, що знав. Отримавши інформацію, Лен залишає Бейтса вмирати.

Персонажі коміксів Mass Effect

Випадкова вікі