FANDOM

ME3
ME3 MP
ME3 PRC RESURGENCE
Батаріанскій бандит
Клас Солдат
Раса Батаріанци
Щити / Бар'єри 750
Активні вміння Балістичні клинки
Броня з клинками
Граната "Інферно"
Здібності Бойові рукавиці
Стійкість/ближній бій
Знижена рухливість
DLC Відродження
Батаріанец, солдат-один з персонажів у колективній грі Mass Effect 3. Стає можливим отримати після установки DLC Відродження.

Опис Редагувати

О Кхар'шане, рідній планеті батаріанцев, відомо небагато. Тому про Гегемонії судять за тими, кого вона випускає за свої кордони-космічним піратам, ватажкам банд, работорговцям і гладіаторів.

Батаріанци - великі бійці, які віддають перевагу ближній бій, тому в гущі сутички вони відмінно себе почувають. Якщо ворог підходить надто близько, батаріанец пускає в хід бойові рукавиці та леза на броні.

Уміння Редагувати

Активні Редагувати

Пасивні Редагувати

Здібності Редагувати

  • Fist MeleeБойові рукавиці*Fist MeleeСтійкість/ближній бій*Dodge ArrowЗнижена рухливість

Отримати Редагувати

Цей персонаж відноситься до"Рідкісним". Може випасти при покупці в магазині"Набір Спектра"або"Елітний набір Спектра".

Нотатки гравців Редагувати

  • Вкрай потужний персонаж для ближнього бою.
  • При відповідній прокачуванні балістичних клинків отримуємо потужний anti-creep, який не тільки завдає сильний шкоди і кровотеча, але і через 3 секунди детонують клинки.
  • Наявність броні з клинками дозволяє поліпшити властивість повернення заподіяних в ближньому бою до 250%, змушуючи навіть Фантома гарненько подумати, перш ніж наносити удар мечем.
  • На жаль, навіть при броні його можуть вбити одним ударом. Одне радує - якщо у Фантома зняти щити під час сильного удару, вона помре слідом за гравцем.
Mass Effect 3: Колективна гра