FANDOM

MEG

Бата-вчений азарі, яка спеціалізується на біологічних науках та щеплення, і працювала у врегулюванні близько території батаріанцев в Прірви Немеан. У неї є хороший друг-кроган Некс, що працює її охоронцем. Коли Бата пропала без вісті під час подій Mass Effect: Galaxy, Некс не витрачаючи даремно часу, відправився на її пошуки.

Mass Effect: GalaxyРедагувати

Бата, поряд з іншими вченими (включаючи доктора Хендрікса), була викрадена батаріанцамі і прибудована до експериментальній установці на орбітальної станції Ан'Кедар. Там вона дізналася, що батаріанци страждали від жахливої ​​чуми крові, яка спустошила все батаріанское населення, і погодилася допомогти створити вакцину проти неї. Вона не знала, що "чума крові" насправді була батаріанскім біозброї, яке батаріанци згодом мали намір використовувати на Цитаделі.

У той час, як Бата працювала в наданій терористами лабораторії, щоб розвинути формулу дослідного зразка вакцини, лабораторії її колег обшукував Джейкоб Тейлор, який намагався вийти на слід викрадачів, щоб знайти їх. Однак Джейкоб забезпечив відволікання для Нексія-з яким він об'єднав сили-щоб той прорвався до Баті і виніс її на своїх плечах.

Після того, як їм вдалося позбутися від переслідування батаріанцев, Бата висловила подяку Джейкобу, чим дуже стривожила Нексія. Вона стверджувала, що була близька до завершення вакцини, але ліки все ще не було готове до вживання. Азарі могла завершити роботу з деякими пунктами з медкабінета судна Джейкоба, але вакцина також вимагатиме великої кількості неочищеного нульового елемента, який досить важко знайти. На щастя у зв'язковою Джейкоба Міранди Лоусон була інформація про запаси елемента на Бекке.

Зрештою Бата закінчує формулу саме вчасно, щоб вилікувати Ілло Назаріо і призначити вакцину проти батаріанского біозброї до іншої частини команди. Потім її вакцина була успішно використана, щоб зцілити жертв зараження на Цитаделі.

Шаблон:Нав-Персонажі мобільних ігор

<! - Interwiki links ->