FANDOM

Шаблон:Widgets
ME2.png
Disambiguous.png Невизначеність
Ця стаття про фірму.
• Для перегляду статті про статті про магазин, перейдіть на Баріа Фронтірс (магазин).
Баріа Фронтірс

Баріа Фронтірс - корпорація, що спеціалізується на зоряних мапах. На Іліумі, біля поліцейської дільниці, є кіоск Баріа Фронтірс, де Шепард може придбати зоряні карти, щоб відкрити нові скупчення для подорожі на Нормандії SR-2. Також вони мають офіс в торгівельному центрі Дрейкон.

Mass Effect 2 Редагувати

Представник Баріа Фронтірс знаходиться біля магазину на Ілліумі. З нею можна поговорити щодо контракту з колоністами Феросу. Азарі Ерінія відмовляється вносити зміни в контракт, мотивуючи це нелюбов'ю до представників інших рас. Це пов'язано зі смертю її чоловіка і дочок під час нападу гетів, створених кваріанцями, на Цитадель. Капітан може переконати нещасну жінку змінити договір, сказавши, що в галактиці і так занадто багато горя, щоб ще й самим його збільшувати.

Після того, як Шепард передасть Ліара інформацію про Сірого Посередника, азарі попросить пізніше зустрітися в її квартирі і скаже, що їй потрібно дещо перевірити. Після прибуття в квартиру, капітан не виявить Ліари, але зустрінеться з Тілою Вазир, яка бере участь у розслідуванні. Разом вони виявлять запис, з якого можна дізнатися, що Ліара попрямувала до офісів Баріа Фронтірс, щоб отримати інформацію про Сірого Посередника. Коли капітан і Вазир прилітають до торгового центру Дрейкон, відбувається потужний вибух на трьох поверхах. Пізніше Шепард дізнається, що Ліара увійшла кількома хвилинамі раніше, і разом з Вазир починає пробиватися через найманців Сірого Посередника.

Дійшовши до офісу, де Ліара повинна була зустрінеться з Секатом, Шепард знаходить його мертвим, а Вазир стоїть поруч. Азарі каже, що майже встигла, проте їй не вистачило якихось декількох секунд. Вона запитує, чи вдалося капітану знайти тіло подруги, але тут з тіні виходить сама Ліара, направивши зброю на СПЕКТРа. Т'Соні розповідає, що саме Вазир вбила Секата й забрала диск з даними. Тіла розбиває вікно і тікає, Ліара кидаеється в погоню.

Випадкова вікі