FANDOM

MEI

Барн - космічна станція Цербера, розташована біля Пустинній планети. Вона служить місцем експериментів на людях, інопланетян і технологіях Женців з метою поліпшення зброї і биотики. Із співробітників відомий лише глава проекту - директор. На станції працювали Рендалл Езно і його оператор Іналі Рената.

Більшість ув'язнених - крогани і азарі. На станції розташовуються ангар для суден, медичний відсік, ретранслятор зв'язку, штучний інтелект Азі, і крило X1, присвячене скоєного солдату X1, якого тримають в Колізеї. Станція добре захищена і в її розпорядженні знаходиться армія Цербера.

Mass Effect: Infiltrator Редагувати

У 2186, під час війни зі жнець, Рендалл Езно повернувся на станцію з захопленим турианца. Після його прибуття Барн був атакований групою туріанскіх солдатів, імовірно, відправлених Туріанской Ієрархією.

Після розгрому турианца Рендалл дізнається, що Іналі стала предметом жорстоких експериментів. За допомогою анонімного Волусія Езно намагається зв'язатися з Альянсом попросити допомоги. Волус зламує ІІ станції і прокладає шлях Рендалл. Крім турианца, станцію атакували ґети.

Завдання Редагувати