FANDOM

Шаблон:Widgets
ME
Disambiguous Невизначеність
Ця стаття про барменів з Президіяа.
• Для перегляду статті про барменів з Логова Кори, перейдіть на Бармен (ворог).

Цього бармена можна зустріти в Президіяе на Цитаделі в закладі поряд з Посольствами.

Mass Efect Редагувати

Він є прекрасно обізнаний особистістю, що демонструється під час першої зустрічі з Шепард(ом), коли бармен, вже заздалегідь обізнаний, називає Шепард(а) капітаном. Якщо Шепард погоджується поговорити з ним, то бармен розповідає про те, що до нього в основному ходять за чутками. Також він розповість про деяких районах і закладах. Про те, що в Посольствах все спокійно і досить нудно. За мостом розташований банк, Емпоріум, а також покої шаірі. У житлових секторах можна розважитися, а також купити зброю на нижніх ринках.

Шепард також може задати бармену ще кілька додаткових питань. У такому випадку бармен розповість докладніше про шаірі і про розважальних закладах. За його словами, у шаірі побували вже всі посли в посольстві і вона є дуже шанованою особистістю. Але грошей вона також вимагає чимало. Найкраще місце для веселощів і відпочинку, на думку бармена,-клуб "Наднова". А ось в "лігві Кори" на його думку можна як весело відпочити, так і отримати кулю в лоб.

Персонажі Mass Effect