FANDOM

Шаблон:Widgets
ME3.png
ME3 MP.png
270px
Фракція Женці
Тип Органік
Зброя Немає
Бар'єри Шаблон:СложностьMP
Броня Шаблон:СложностьMP
Тривал. деформ. 8
Тип ближ. бою Удар кігтями
Пауза б. б. Шаблон:СложностьMP
Локації Каллін, Земля, Горизонт, Мультіплеер

Баньши-одурманені женці азари-Ардатов-Якши, еліта женців. Виснажені з вигляду баньши, що пересуваються так, ніби кожен крок дається їм з великими труднощами-напрочуд сильні супротивники. Вони-вмілі і смертоносні биотики, здатні жбурляти у ворогів вбивчі згустки енергії і під час регенерації випускати ударні хвилі. Самої неприємною особливістю баньши війська Альянсу вважають їх здатність створювати власні деформують поля і переміщуватися під час бою. Завивання баньши не чинять помітного фізіологічного ефекту, але гнітюче діють на психіку. Коли баньши вмирають, всередині їх тіл через генетичних особливостей Ардатов-якши відбувається біотичний вибух, який гарантує, що їх не візьмуть в полон живими.

Атаки ближнього бою Баньши фатальні. Якщо підійти до неї близько, вона створить биотический вибух, від якого можна позбутися щитів і здоров'я, а якщо залишитися поруч з баньши на якийсь час, вона може моментально вбити вас, піднявши в повітря і проткнув своєю рукою наскрізь.

Тактика боюРедагувати

  • Під час бою з баньши ніколи не стійте на місці, рухайтеся між укриттів, щоб уповільнити баньши, і використовуйте перекати, щоб ухилитися від її біотичних згустків.
  • Намагайтеся стріляти в неї без перерви, поки на ній бар'єр (квача).
  • Хоч у худорлявої є здатність "телепорт" і вона користується ним дуже часто, але постійно стрибати з місця на місце у неї не буде виходити. Їй буде потрібен відпочинок. Скористайтеся цим.
  • Для зняття бар'єру використовуйте деформацію, перевантаження або поглинання енергії. Після зняття бар'єрів, використовуйте займання, запальні патрони та інші вміння, пов'язані з пошкодженням броні. Універсальним варіантом будуть деформація, спустошення або нова.
  • Будьте обережні в битві з нею і звертайте увагу на кожен крок противника, але навіть не намагайтеся битися з баньши в рукопашну.
  • Під час бою з баньши, наказуйте супутникам зосередити на ній вогонь і застосовуйте якомога більше атакуючих здібностей.
  • Відразу після перезарядки своїх здібностей, вона починає кидатися в гравця биотическими згустками, так що в цей час краще відсидітися за укриттями.
  • Атакувавши баньши, не зупиняйтеся, поки не знищите її, тому їй потрібно зовсім небагато часу, щоб повністю відновити свій бар'єр.
  • Баньши може знаходитися в двох станах: активному і пасивному. Активний стан можна визначити за світінням навколо неї. У цьому стані краще не підходити до неї впритул. Під час "стрибків" Баньши краще не пробігати поруч з нею, так як діє 100% шанс на фаталити. У пасивному стані (Баньши перестає світитися) Баньши не фатальний, так що можна без побоювання підходити до неї впритул. Під час перекатів \ відскоків персонажів, Баньши не може Фаталь і цим можна користуватися.
  • Непоганий є тактика з використанням карабіна "Рігар" або"M-7 найманець"для зняття бар'єрів і N7 "Валькірія" або "скорпіон"для добивання.
  • Від біотичного удару легко ухилитися перекатом. Якщо ж вона в вас потрапила, то врятує поглинання енергії і прилив адреналіну, що дають щити. Також врятує від деформації Баньши, якщо ви притисне до укриття (укриття дає 40% зниження утрати і в цьому момент утрату від деформації скоротиться на 40%).
  • Штурмовик-один з найнебезпечніших ворогів для баньши, хоч і повинен битися на короткій дистанції. Биотический заряд дозволить відновити бар'єр і ухилитися від смертоносної атаки, а Нова дозволить нанести серйозної шкоди.
  • Для нанесення подвійного шкоди необхідно мати зброю з проникаючою здатністю 2 метри. Для цього потрібно стріляти в неї через сферу, яку вона ставить, коли блокує вміння.

Цікаві фактиРедагувати

  • При створенні баньши були використані зуби дракона-про це говорить відсутність кола на животі, або голові. Її створювали за тією ж технологією, що і тварь.
  • Якщо в МЕ2 ви вбили Самару і вибрали Морінт, то в Ме3 вона буде одурманені і перетворена в баньши яку прідеться вбити, зустріти її можна буде на місії Пріоритет: Земля.
  • Всі баньши самознищується після смерті, проте в монастирі Ардатов-Якши можна буде побачити труп баньши яка не випарувався, чому, неясно.

ГалереяРедагувати

Вороги з Mass Effect 3

Випадкова вікі