FANDOM

Шаблон:Widgets
ME

Шаблон:ВрагME1Бандит-противник якого зустрічали Шепард(ом) під час пошуку Гарруса і штурму Логова Кори.

Mass Effect Редагувати

Коли Шепард дізнається від Харкіна, що Гарруснаправляється в клініку доктора Мішель, він/вона слід туди. Але при вході в клініку, капітан зауважує сцену: Гаррус крадеться за стійкою, вибираючи найкращу позицію; доктор Хлоя Мішель виявляється в заручниках бандитів. Коли вони помічають Шепард(а) Гаррус стріляє в бандита, вивільняючи доктора. З цього моменту з противниками доводиться справлятися особисто капітану, за допомогою напарників і Гарруса.

Коли бандити виявляються вбиті, Шепард дізнається, що їх послав Фіст для того, щоб Мішель нікому не проговорилася про кваріанке.

Також бандитами кишить Лігво Кори, коли туди приходить Шепард після розмови з доктором Мішель. Вони поводяться сміливіше і агресивніше, захищаючи клуб.

Тактика в клініці Редагувати

  • Це досить слабкий ворог навіть на перших рівнях.
  • Досить ховатися в укритті і бандити навіть не спробують вас досягти і обійти.

Тактика в клубі Редагувати

  • Перебуваючи на своїй території, вони будуть вести вогонь більш сміливо, але все також будуть займати укриття, не покидаючи їх. Використовуйтесаботаж, тим самим позбавивши їх можливості вести вогонь взагалі (у них тільки одна зброя).
  • Використовуйте розривні чи хімічні патрони.

Шаблон:Нав-Вороги з Mass Effect

Випадкова вікі