FANDOM

Шаблон:Widgets Корпорація "Байнері Хеликс" (англ. Binary Helix-досл. "Подвійна спіраль") є лідером в області генної інженерії та біотехнологій. Також корпорація веде дослідження в області біотичних імплантатів. Значні ресурси були вкладені в філія корпорації на Новерії, де можна убезпечити проводяться роботи від погроз з боку луддитів, релігійних фундаменталістів і інших ідеологічних супротивників.

ІсторіяРедагувати

Інцидент на Вершині 15 Редагувати

У 2183, "Байнері Хеликс" орендувала лабораторію на об'єкті Вершина 15, яку використовувала для розведення Рахни після того, як на покинутому кораблі було виявлено стародавнє яйце. Корпорація також приступила до розробки біотоксинів Торос-Б, спочатку призначався для знищення екзотичних форм життя, але метою команди доктора Зева Коена (ймовірно, за наказом Сарена Артеріуса) було поширення вражаючої дії на більшу кількість галактичних видів.

Основними акціонерами "Байнері Хеликс" були Сарен і Матриарх Бенезія. Бенезія фактично виконувала роль виконавчого секретаря та офіційним виразником волі Сарена. Статус акціонера дозволив Сарен контролювати дії компанії-наприклад, відправити на Станцію Забуття Алеста Ялліс на випадок, якщо Шепард забереться в таку далечінь. Завдання Бенезія полягала в спостереженні і догляді за новонародженими Рахни, які повинні були скласти основу сил Сарена.

Однак перш ніж проект наблизився до завершення, Рахни вирвалися з ув'язнення і розгромили лабораторії на Вершині 15, убивши багатьох вчених і ізолювавши станцію від зовнішнього світу. Коли Шепард досягає лабораторії, розслідуючи причетність Матріарха Бенезія до активізації гетів, команда "Нормандії" рятує вижили вчених і охоронців, потім знищує залишилися Рахни. В результаті інциденту на Вершині 15 майбутнє корпорації "Байнері Хеликс" вселяло серйозні побоювання.

Шпигунство для Ради Армаллі Редагувати

Інтерес до діяльності "Байнері Хеликс" проявляє і Маллен Калис, представник "Ради Армаллі" на Тесса. Їй необхідно завантажити керований вірус в комп'ютер представника БХ Рафаеля Варгаса, щоб отримати доступ до матеріалів про новітні військові технологія корпорації. Природно, за неї це буде (або не буде) робити Шепард.

Дослідження генофагаРедагувати

Шепард може почути новрості про "Байнері Хеликс", перебуваючи на Цитаделі-корпорація судиться з групою інвесторів-кроганов. Кроган розраховували на те, що "Байнері Хеликс" створить ліки від генофага, але коли дослідження виявилися безрезультатними, розсердилися і подали в суд. Враховуючи зв'язку "Байнері Хеликс" і Сарена Артеріуса, ця історія може бути пов'язано з лабораторією з вивчення генофага на Вермайре.

Війна на Гарвуге Редагувати

У 2185 "Байнері Хеликс" в союзі з "гуанг Солюшнз" і "Сонакс Індастріз" підтримали переворот на віддаленій планеті Гарвуг для отримання повного контролю над її ресурсами. Однак легкої перемоги не вийшло-завзятий опір кроганов і Ворку, що складали більшість населення Гарвуга, варто було тисяч життів солдатів корпорацій. Зрештою "Байнері Хеликс" оголосила про вихід з війни, але це виявилося тактичної прийомом-через місяць після фактичного припинення боїв, після взяття повстанцями столиці, об'єднаний флот обрушив на планету всі свої сили і з опором було покінчено.

Основна стаття: Війна на Гарвуге.

Відкриття на Європі Редагувати

Вчені, що працювали на приналежному "Байнері Хеликс" об'єкті Наутілус, прихованим під льодовими щитами Європи, однією з лун Юпітера, виявили мікроорганізми в одному із зразків гірських порід. Це призвело до суперечки з Альянсом за право дослідження Європи. "Байнері Хеликс" вказувала на пункти контракту, що підтверджують пріоритет компанії в дослідженнях будь-яких форм життя, знайдених на Європі. Однак кілька тижнів потому "Наутілус" затопило, а для евакуації співробітників на допомогу були покликані сили Альянсу. Офіційною версією втрати станції був нещасний випадок, проте Альянс вилучив всі матеріали "Байнері Хеликс", що стосуються даного інциденту.

ПредставництваРедагувати

Відомі співробітники Редагувати

Цікаві фактиРедагувати

  • Назва є відсиланням до структури молекули ДНК.
  • У французькій локалізації Mass Effect "Binary Helix" була перейменована в "Twin Helix".

<! - Inerwiki links ->

Випадкова вікі