FANDOM

Шаблон:Widgets
ME2.png
ME2 PRC CP 6.png
Розташування:Чумацький Шлях / Туманність Гадюки / Бахак

База Проекту-об'єкт, таємно побудований під глибоким прикриттям Альянсом Систем, на астероїді 157-Голгофа в системі Бахак.

Mass Effect 2Редагувати

Група дослідників на чолі з доктором Амандою Кенсон виявили на астероїді артефакт Женців. Початкова мета команди полягала у вивченні артефакту, що отримала назву "об'єкт Ро", але коли вони дізналися від видінь, що випускаються артефактом, що вторгнення Женців неминуче, вони почали те, що згодом називали "Проект". У планах Женців було використовувати ретранслятор Альфа для проникнення в будь-яку точку галактики, а для того, щоб запобігти цьому, ретранслятор повинен бути знищений. З цією метою доктор Кенсон та її команда встановили двигуни і навігаційні системи на астероїді на основі тих, що є на Омезі.

Але з часом, перебуваючи поруч з артефактом, вся команда була піддана одурманення. Зараз, прагнучи стати свідками прибуття Женців, команда не планує запускати астероїд, тим самим завершити "Проект".

Після того як доктор Кенсон була захоплена батаріанцамі, капітан Шепард був(а) посланий(а), щоб врятувати її. Після повернення з Кенсон на астероїд, менш ніж за два дні до прибуття Женців, капітан зрозумів(а), що Аманда і її команда були одурманені об'єктом Ро. Хоча Шепард завзято боровся(лась) проти хвиль охоронців проекту, зрештою капітан або буде переможений(а) охоронцями, або артефакт викличе хвилю енергії, яка позбавить свідомості Шепард(а). Капітан прокинеться через два дні, за кілька годин до прибуття Женців. Незважаючи на сильний опір дослідницької групи і спробою доктора Кенсон знищити двигун, Шепард(у) вдається активувати проект і знищити ретранслятор Альфа разом з системою Бахак.

ПанорамаРедагувати

Шаблон:Fluid image

<!-Interwiki links->

Випадкова вікі