FANDOM

ME

Локація: Чумацький Шлях / Скупчення Вояджера / Амазонка
Перша планета

Опис Редагувати

Аґебініум - невелика планета земного типу, надзвичайно тонкий атмосферний шар якої складається з вуглекислого газу і криптону. Незважаючи на те, що планета має масу, достатню для утримання набагато більш товстої атмосфери, значної частини вона позбулася.

Червоний гігант Амазонка є змінною довгоперіодичні зорею, і зараз вона знаходиться в мінімумі свого 16-річного циклу. На піку кількість випромінюваної нею енергії подвоюється, температура і рівень радіації на Аґебініумі в цей період різко зростають.

Кора Аґебініума переважно складається з алюмінію, зустрічаються поклади олова. Велика частина поверхні покрита тонким шаром силікатного пилу, який легко проникає навіть у самі вузькі щілини і нерідко стає причиною відмови техніки.

Завдання Редагувати

ПерсонажіРедагувати

ВорогиРедагувати

Варті місця Редагувати

Локації:

Агебініум мапа

Мапа примітних місць Аґебініума.

  • 1) Уламки (зонд, що розбився) - після злому доступні поліпшення броні і зброї.
  • 2) Табір найманців - засада найманців Халіата, завдання НЕС: Шпигунський зонд. Обережно! Серед ворогів є снайпери, можуть вбити Шепард(а) з одного пострілу.
  • 3) Уламки туріанського корабля - труп падальника, на якому:
486
ЗНАЙДЕНА ТУРІАНСЬКА ЕМБЛЕМА
Тіло знаходиться далеко від джерел цивілізації, причому, досить давно. На ньому ви знайшли альбом з малюнками, серед яких зображення емблеми бази Сіглар.
485
  • 4) Приводний маяк Альянсу: вхід у шахту, завдання НЕС: Шпигунський зонд.
  • 5) Розбитий транспортний засіб - на мапі не відображається, видно на сканері.
486
ЗНАХІДКА
Почистивши обвуглені двері контргравітаційного суперкара, ви виявляєте назву торгової марки Незо. Судячи з характеру обгорання, уламки знаходяться тут з часів останньої активності зірки. На трупі, одягненому в те, що колись було дорогим костюмом, ви знаходите старовинні окуляри пілота, що розплавились.
485

Цінні корисні копалиниРедагувати

Мінерали:

  • 1) Берилій - легкий метал.
  • 2) Магній - легкий метал.
  • 3) Самарій - рідкоземельний елемент.

ГалереяРедагувати

Випадкова вікі