FANDOM

Доктор наук в серрайском університеті Редагувати

Доктор Т'Мелес згадується в новинній мережі "Цербер" за період з 22-23 березня. Вона вивчала дослідження доктора Аманди Кенсон, яка стверджувала, що ретранслятори маси побудований не протеане. Доктор Т'Мелес виступила з Оффициальная заявою про це відкриття і тієї ж ночі в її офіс вломилися і викрали всі дані з досліджень доктора Кенсон.

Далі додаються новинні повідомлення мережі "Цербер": 22 Березня

Продовжують з'являтися свідоцтва, які підтверджують той факт, що раніше приписувані протеанам ретранслятори маси, насправді набагато старше.Ранее відкидала такі теорії доктор аура Т'Мелес з серрайского університету, тепер змінила свою точку зору. "Команда педантично з'ясовує вік ретрансляторів в багатьох зонах,"- пише вона у своїй статті. "Але будувати гіпотези про те, хто створив ретранслятори - не її справа, їх завдання лише з'ясувати час їх створення." Таких гіпотез не так вже й мало, і в більшості з них зазвичай фігурують вимерлі раси, такі як АРТЕН або зейофф. Велика частина таких гіпотез не витримує критики через те, що ретранслятори набагато старше. Доктор Аманда Кенсон, керівник команди, яка здійснила першу знахідку, на момент підготовки матеріалу була недоступна.23 БерезняОфіс доктора аура Т'Мелес в центрі Серріса був зламаний минулої ночі, після її виступу в галактичних новинах на підтримку неоднозначною теорії про набагато більш давнє походження ретрансляторів. "Я не розумію, - заявила здивована доктор Т'Мелес, -вони вкрали лише дослідження доктора Кенсон. Якби вони почекали місяць, то змогли б прочитати його в надрукованому вигляді." На зйомках камер безпеки видно чотири одягнених у цивільне батаріанца, вламуються в офіс доктора Т'Мелес в 4:13 за місцевим часом (Тессіанскому стандартному).Частічкі шкіри з місця злочину допомогли ідентифікувати одного з нальотчиків як Палазю Тарна, колишнього члена батаріанского загону спецназу з Хар'шана. Офіційних пояснень з Хар'шана не надходило.

Випадкова вікі