FANDOM

Шаблон:Widgets
ME3.png
Постер2.png Цій статті / розділу не вистачає інформації з Mass Effect 3.

Ви можете допомогти Mass Effect Вікі, доповнивши статтю інформацією.

ME3 Логотип.png
Шаблон:Переробка

Отримання Редагувати

Можна отримати після виконання завдання Пріоритет: Сур'Кеш

ПроходженняРедагувати

Файл:Грюнт с отрядом.jpg
Другий доступною місією для кроганів є розслідування зниклої експедиції на Утукку.

В скупченні Нінм летіть в систему Мулла Зул і приземляйтеся на планету Утукку. У пошуках зниклих кроганів вам допомагатиме елітний загін бійців - «Арал». Якщо ви використовували збереження з Mass Effect 2, де випустили з резервуара Грюнта і він вижив в суїцидальних місії, то цей кроган буде ватажком цього загону, в іншому випадку на його місці буде Урднот Дагга.

Після діалогу з ватажком загону обійдіть всі корпуси, можна знайти багато цікавого. Теперь вам належить знайти вхід в тунель. Це можна зробити, тільки звалившись з обриву після входу в другий корпус. Ось і він - вхід в туннелі. Внизу буде лежати тіло крогана, а поруч з ним вогнемет М-451 «Смерч». Підберіть його - це зброя стане в нагоді в подальшому, коли доведеться справлятися з павутиною. Не підходьте близько до капсул зі спорами - руйнуйте їх з відстані. По дорозі паліть всю павутину що знайдете, в ній ви можете знайти покращення або зброю.

Як тільки ви зістрибніть з уступу в тунелі, на вас нападуть хаски і спустошувач. Позбувшись від них, поверніться до місця, де ви спустилися. Ліворуч буде лежати мертвий кроган, а поруч з ним поліпшення «Дробовик: Розривна модифікація». Далі, поруч із ще одним «Смерч» з повним балоном. Трохи далі шлях буде загороджений якоюсь технологією Женців. Щоб відкрити прохід спаліть павутину справа. Там буде Осередок Женців і вбитий кроган з вогнеметом. Знищіть Осередок, і шлях буде вільний.

Після відкриття проходу станеться обвал. За наступній павутиною на лівій стіні буде заховано тіло чергової жертви - крогана, обшукавши якого, його ви знайдете передсмертну записку, адресовану якоїсь Ереба з Цитаделі, а так само отримаєте завдання «Цитадель: передсмертне послання крогана». За павутиною на противоположенной стіні ви зможете «оновити» огнемет. В наступному залі вас зустрінуть канібали, спустошувачі і хаски. Праворуч від другого генератора ви знайдете покращення «Дробовик: Боєзапас». У наступній печері підберіть новий вогнемет. Незабаром ви почуєте постріли - це крогани. Вони опинилися в глухому куті і вам потрібно дати їм пройти далі. Проходять вперед, ви опиняєтеся в залі і бачите осередок Женців, потрібно її знищити. Після кат-сцени огляньте зал, можна знайти: «Смерч», аптечку та поліпшення «Пістолет: Бронебійна модифікація».

Тепер вам потрібно знайти центральну камеру. За першими ж інкубаторами можна підібрати Технологію Женців вартістю 3125 кр. Далі командер і його команді належить проповзти через вузький прохід, успішно подолавши який вони опиняться в головному залі. Як тільки команда опиниться в широкій частині печери, відбудеться блокування всіх шляхів технологіями Женців. Щоб пройти далі слід знищити осередок. Коли осередок Женців впаде, відкриється прохід зліва від неї. Але відразу за ним на вас нападуть монстри. Розправившись з ними, ви зустрінете новий осередок. Надалі після знищення кожного осередку буде відкриватися один з проходів, через який в зал буде входити новий загін хасків, канібалів і Різника з роєвиками. Коли чергова осередок впаде, відкриється камера з сурогатною королевою Рахни. Під час діалогу командир загону «Арал» по голосового зв'язку скаже, що обстановка загострюється, ворогів занадто багато і пора рвати кігті. У цей момент виробник попросить звільнити її, пообіцявши знищити структуру, яка створює Рахни для Женців. Ви опинитеся перед вибором, оформленому у вигляді діалогу: попросити кроганів почекати і допомогти Рахни або знищити королеву і покинути планету.

Якщо в Mass Effect ви вбили Рахні або зовсім не проходили Mass Effect, то не вірте Рахні і не звільняйте її: вона пошле своїх дітей на Горн, але ближче до кінця гри вони зрадять Шепарда і знищать весь інженерний відділ. Якщо ви все ж врятували Рахні в Mass Effect, то Рахні вас не зрадять.

Як би ви не закінчили цю місію - допомогли б кроганам або звільнили Рахні, в підсумку ви отримаєте +25 до Військовим Активів.

Файл:Королева рахні0094.jpg
Якщо ви перенесли збереження з Mass Effect, де залишили в живих королеву, то отримуємо такі військові ресурси:

1. Рятуємо королеву: Грюнт +25 очок, його загін (на особистий термінал приходить повідомлення від Рекса про те, що "Арал" втратив кількох бійців, але, все ж, вони підтримають Шепарда у війні проти Женців) +25 очок, робочі Рахні +100 очок.

2. Рятуємо кроганів: Грюнт +25 очок, його загін +75 очок.

Завершивши Місію повертаємося на Нормандію і при бажанні на Цитадель, щоб поговорити з членами корабля, провідати Ешлі/Кайда, зустрітися з Мірандою та інше.

Можна знайтиРедагувати

  • В одній з "кімнат" катакомб на вас нападе всього 1 Хаск. Це місце ви не пропустіть - перед входом в цю кімнату буде коротка кат-сценка і один із супутників окликне Шепард(а) по імені. Зліва від цього місця, за павутиною, лежить кроган з квестових предметом для завдання Цитадель: передсмертне послання крогана.
  • [Http://ru.masseffect.wikia.com/wiki/M-300_%C2%AB%D0%9A%D0%BB%D0%B5%D0%B9%D0%BC%D0%BE%D1% М-300 "Клеймор"]
  • Наплічники "Аріаке Текнолоджис" (Ближній бій +10%)

Модифікації зброї:Редагувати

  • Пістолет: Бронебійна модифікація
  • Пістолет: Стовбур великого калібру
  • Пістолет-кулемет: Стовбур великого калібру
  • Дробовик: Розривне модифікація
  • Дробовик: Боєзапас

КредитиРедагувати

  • 12500 по ходу місії, 12500 фінансування Альянсу.

ВідеопрохожденіеРедагувати

Файл:Mass Effect 3 Part 21 (Аттичний траверс Рахни)
Завдання в Mass Effect 3

Випадкова вікі