FANDOM

Помилки статті
Слова нічого не значать, поки не перетвориш їх у вчинки.
Стаття містить помилки, помилки перекладу та/або друкарські помилки. Необхідно перевірити її на відповідність граматичним і орфографічним нормам української мови та/або перекладу проекту.
ME3
ME3 MP
Disambiguous Невизначеність
Ця стаття про ворога з Mass Effect 3.
• Для перегляду статті про наукової станції "Цербера" з Mass Effect 2, перейдіть на Станція Атлас.

Атлас-бойова машина "Цербера". Потужна ракетниця і гармата, а також здатність битися в ближньому бою роблять "Атлас" грізною силою, з якою доводиться рахуватися. Через сильні щитів і броні його важко знищити, і у багатьох виникають великі проблеми, коли вони залишаються один на один з цією велетнем без важкої зброї. "Атлас" є загрозою не тільки для піхоти, але й для техніки ворога. На близькій відстані він може пробити будь-яку броню, навіть важкий танк.

Запис у Кодексі Редагувати

В "Атласі" інженери "Цербера" об'єднали важку броню і нищівну вогневу міць робота Имира і тактичну гнучкість навченого людини-пілота. Ядро з нульового елемента дозволяє викидати "Атлас" на полі бою з мінімальними пошкодженнями при приземленні. Товста броня "Атласу" включає в себе міцний прозорий ліхтар кабіни з полікристалічного композиту, чий склад-комерційна таємниця "Цербера". Інженери Альянсу припускають, що цей матеріал-синтетичний сапфір з прошарками, що запобігають утворенню тріщин і температурну деформацію.

Незважаючи на всю неповороткість "Атласу" в бою, потужні кулемети і здатність переносити майже будь утрату, за винятком прямих попадань великокаліберних знарядь, роблять його дуже небезпечним супротивником. Вступати в бій з "Атласом" непідготовленими загрожує великими втратами.

Тактика боюРедагувати

  • Якщо побачили Атласу-відбіжіть від нього подалі і сховайтеся.
  • З вашого укриття почніть стріляти по ньому, поки він до вас іде.
  • Використовуйте всі ваші здібності щоб зняти його щити і броню.
  • Стріляйте по склу або по передній частині Атласу. Задня частина відмінно захищена (крім червоного поглиблення на спині).
  • Розбийте скло, убийте пілота, і катайтеся! (Тільки в Одиночної грі. Бажано стріляти з великокаліберного зброї, наприкладМ-99 Шабля).
  • Змусите Атласу атакувати в ближньому бою-це змусить його припинити вогонь і дасть гравцеві зайвий час.

Цікаві факти Редагувати

  • В Гріссомской академії і на станції Кронос є порожні "Атласи", в які можна сісти. Досягнення за них не дають.
  • Також в грі присутній досягнення «сотрясатель устоїв». Для його отримання потрібно знищити Атлас, скинутий з орбіти.
  • У Xbox Live його можна купити за 240 Microsoft Points.
  • У мультіплеере в кабіні "Атласу" немає пілота.
  • Посмертний вибух "Атласу" часто знищує інших солдат "Цербера", які зазвичай топчуться поруч (особливо в мультіплеере).
  • Атлас-модифікація більш старого "Тритона".
  • У колективній грі може добивати виведених з ладу персонажів.
  • Загороджують прохід на вузьких картах.
  • Іноді залазить в досить цікаві місця (дах будиночка на «Гідрі», область на витяганні «Велетня»).
  • Раніше ракети "Атласу» не вішали вогненний ефект на гравця.
Вороги з Mass Effect 3

Випадкова вікі