FANDOM

ME3.png

Локація: Чумацький Шлях / Центр Аїда / Геката
Перша планета
Умова: Пріоритет: Раннох (Mass Effect 3)

Опис Редагувати

Астерія - придатна для життя планета, відома своїми сухими сірчаними пустелями. Колоністи селяться в районі полюсів, так як ближче до екватора температура досягає 65 градусів Цельсія. У морях існує примітивне життя, але на суші фауна практично відсутня, поступаючись місцем стійкій до високої температури флорі. Азарі і люди влаштовують на Астерії аграрні колонії. Для організації виробництва або створення гірничодобувної промисловості планета практично непридатна.

Рекомендація: Концентрація двоокису вуглецю в атмосфері Астерії може досягати 2500 частинок на мільйон. Громадянам рекомендується забезпечувати дітей і літніх людей додатковими балонами з киснем. Отримати консультацію по використанню тварин-супутників та іншим підготовчим заходам ви можете в місцевих органах управління.

ПРИМІТКА АЛЬЯНСУ: У системі Гекати помічені ґети. Переміщення цивільного транспорту категорично заборонено.

При відвідуванні Редагувати

Концентрація вуглекислого газу може досягти 2 500 частинок на мільйон в атмосфері Астерії. Громадяни повинні нести кисневі маски для дітей і літніх людей. Консультуйтеся з місцевими органами влади і фахівцями, щоб обговорити спосіб транспортування улюбленої домашньої тварини або у випадку інших труднощів.

ПОПЕРЕДЖЕННЯ Редагувати

Ґети вторглися в систему Геката. Весь громадянський рух перекрито. Будьте гранично обережні.

Випадкова вікі