FANDOM

ME
ME BDS

Локація: Чумацький Шлях / Скупчення Ісходу / Асгард
Астероїд
Умова: DLC: Загибель з небес (Mass Effect)

Опис Редагувати

Х57 — металевий астероїд, спочатку розташовувався в точці Лагранжа позаду газового гіганта Борра. У зв'язку з бурхливим розвитком людської колонії Терра Нова, знадобився новий орбітальний порт. Через нестачу коштів було вирішено очистити астероїд Х57 зсередини, а на кошти від здобутих матеріалів обробити внутрішній житловий простір. За допомогою реактивних двигунів астероїд вдалося перемістити з орбіти Борра на орбіту Терра-Нови.

Персонажі Редагувати

Вороги Редагувати

Варті місця Редагувати

Астероїд X57 мапа

Варті місця

Локації:

  1.  Вежа-передавач: При першому контакті позначена як радіовежа, її лагодження дасть координати станцій спостереження 1, 2 і 3.
  2. Реактивний двигун (3 шт.) - Необхідно відключити кожен.
  3. Головний комплекс - Рухайтеся до цієї точки тільки після відключення всіх трьох реактивних двигунів.
  4. Станція спостереження 1 - Всередині приміщення знаходиться труп інженера К. Хаймес.
  5. Станція спостереження 2 - Зліва від станції активуються сліди, що ведуть на схід - до трупа інженера Р. Монтої.
  6. Труп інженера Р. Монтої - Знаходиться на дні кратера.
  7. Станція спостереження 3 - Біля входу в приміщення знаходиться труп інженера Г. Менделя.
  8. Радіо X57 - Можна активувати піратську радіостанцію і після цього слухати бадьору музику всередині приміщень будмайданчика і складу вибухівки.
  9. Аварія транспортного засобу - Поруч з транспортним засобом знаходиться труп Т. Сладжса: цей труп не враховується при квесті X57: Зниклі інженери.
  10. Будмайданчик - Продивившись журнали станції всередині приміщення, ви дізнаєтеся місце розташування складу вибухівки.
  11. Склад вибухівки - 8 ящиків з гранатами: можна поповнювати запас між боями.

ГалереяРедагувати

Випадкова вікі