FANDOM

Шаблон:Widgets
ME3
Шаблон:ІзображеніяME3

Арія Т'Лоак попросила Вас допомогти їй об'єднати під своїм началом банди найманців. Поговоріть з Нарлен в Громаді Президії і заручитися підтримкою загону Кривавої зграї.

Отримання місії Редагувати

Завдання можна отримати після виконання місії Пріоритет: Палава. Поговоріть з Арією Т'Лоак, яка сидить у VIP-зоні відпочинку в барі "Чистилище" на Цитаделі.

Mail
Відправник: Ариа Т'Лоак
Тема: Зустрінемося в "Чистилище"

Шепард, у мене до тебе пропозицію. Ти не захочеш його упускати. Я на Цитаделі, в нічному клубі "Чистилище". Не змушуй мене занадто довго чекати.

- Ариа

Ариа скаже, що готова допомогти капітану у війні зі жнець, якщо Шепард допоможе їй заручитися підтримкою "Синіх світил", "Кривавої зграї" і "Затемнення". Ця розмова дасть відразу три відповідних місії (Ариа: "Затьмарення", Ариа: "Сині світила" і Ариа: "Кривава зграя").

Проходження Редагувати

Ідіть до осель в Громаді Президії. В одній з кімнат Вас чекатиме батаріанец Нарлен. Від нього ви дізнаєтеся, що Крит, ватажок Кривавої зграї, погодився на союз в обмін на Шепарда. Вони виманили його під приводом передачі, щоб потім вбити (залежно від відповіді з Нарлен Ви отримаєте +2 очка до Герою або відступників). Після короткого "розмови" на пістолетах завдання буде завершено.

Нагороди Редагувати

Кредити Редагувати

+ 5000 кредитів

Репутація Редагувати

+ 2 очки репутації
до + 2 очок Героя
до + 2 очок Відступника

Загальна сила військ Редагувати

+ 50 очок (завершення всіх трьох місій дасть в сумі 200 од. До військових ресурсів)

Відеопрохожденіе Редагувати

Файл:Mass Effect 3 Part 15 (Арія Кривава Зграя)
Завдання в Mass Effect 3