FANDOM

ME3
Шаблон:ІзображеніяME3

Аріа Т'Лоак попросила Вас допомогти їй об'єднати під своїм началом банди найманців. Поговоріть з Дарнером Воском в таборі для біженців на Цитаделі і заручитися підтримкою "Синіх Світив".

Отримання місії Редагувати

Завдання можна отримати після виконання місії Пріоритет: Палавен. Поговоріть з Арією Т'Лоак, яка сидить у VIP-зоні відпочинку в барі "Чистилище", на Цитаделі.

Mail
Відправник: Ариа Т'Лоак
Одержувач Шепард
Тема: Зустрінемося в "Чистилище"

Шепард, у мене до тебе пропозицію. Ти не захочеш його упускати. Я на Цитаделі, в нічному клубі "Чистилище". Не змушуй мене занадто довго чекати.

Ариа

Ариа скаже, що готова допомогти капітану у війні зі жнець, якщо Шепард допоможе їй заручитися підтримкою "Синіх світил", "Кривавої зграї" і "Затемнення". Ця розмова дасть відразу три відповідних місії (Ариа: "Затьмарення"; Ариа: "Сині світила" і Ариа: "Кривава зграя").

Проходження Редагувати

Поговоріть з Дарнером Воском у вантажному відсіку: А, що в локації Доки: зона зберігання на Цитаделі. Він скаже що його роботі заважає туріанскій генерал ОРАК і потрібно його прибрати (залежно від відповіді в розмові Ви отримаєте +2 очка до Герою або відступників). Після розмови з Воском, Шепард зв'яжеться з Арією пояснивши ситуацію, на що вона відповість, що вбивати генерала не обов'язково, буде достатньо щоб він більше не заважав роботі "Синіх Світив" (+2 очка до Герою або відступників залежно від відповіді в розмові з Арією). Генерал ОРАК сидить на лавці у внутрішньому дворі Громади Президії. У розмові з ним Шепард дізнається, що "Сині Світила" перехоплюють поставки зброї призначені для СБЦ. Капітан зробить зауваження, що зброя можна діставати й іншим шляхом. Генерал розповість що вже намагався домовиться з підпільним постачальником зброї на Цитаделі, але він відмовляється показувати кращі екземпляри зброї. Можна погодиться допомогти і дістати потрібну зброю для генерала. Або ж спробувати відмовити його вставати на шляху "Синіх Світив", пригрозивши, що відмова може погано для нього закінчиться. Якщо спробувати відговорити генерала, він відмовиться і скаже що не боїться смерті. Після чого буде наданий вибір, або все ж допомогти генералу дістати зброю, або зв'язатися з Арією і сказати що домовитися не вдалося і генерала треба прибрати (+5 очок Відступника). Тоді завдання завершиться. Якщо було обрано варіант допомогти генералові, Шепард(у) треба буде поговорити з торговцем зброї. Каннік, торговець зброєю, знаходиться за прилавком магазину на ринку "Меридіан" що знаходиться так само в Громаді Президії. Каннік повідомить що не хоче ділиться найкращими стовбурами, але може поступитися, в обмін на відповідну послугу - артефакт (+2 очка до Герою або відступників залежно від слів Шепард(а) в розмові). І якщо ми знайдемо що йому сподобається, він з радістю нам допоможе. Потрібний артефакт знаходиться на планеті Вана / Вулар / Гніздо Коршуна. Після видобутку артефакту повертаємося в Громаду Президії на Цитаделі і передаємо артефакт Канніку. Наостанок говоримо з генералом для завершення завдання (+ 5 очок Героя). Замітка: Навіть якщо ви погодилися допомогти генералу і доставити артефакт торговцю зброєю, в будь-який момент, поки Шепард не віддав(а) артефакт, можна ще раз поговорити з генералом і засудити його до смерті. Це дасть можливість отримати максимальну кількість очок Відступника в завданні.

Нагороди Редагувати

Репутація Редагувати

до + 11 очок Героя
до + 11 очок Відступника

Загальна сила військ Редагувати

+ 50 очок (завершення всіх трьох місій дасть в сумі 200 од. До військових ресурсів)

Відеопрохожденіе Редагувати

Файл:Mass Effect 3 Part 16 (Аріа Сині Світила)
Завдання в Mass Effect 3