FANDOM

Шаблон:Widgets
ME3
Шаблон:ІзображеніяME3

Арія Т'Лоак просить допомогти об'єднати під своїм началом банди найманців. Поговоріть з помічником капітана Бейлі у відділенні СБЦ в Громаді Президії і заручитися підтримкою загону "Затемнення".

Отримання місії Редагувати

Після виконання Пріоритет: Палава на термінал Шепард(а) прийде лист, в якому Ариа Т'Лоак попросить зустрітися з нею на Цитаделі.

Mail
Відправник: Ариа Т'Лоак
Тема: Зустрінемося в "Чистилище"

Шепард, у мене до тебе пропозицію. Ти не захочеш його упускати. Я на Цитаделі, в нічному клубі "Чистилище". Не змушуй мене занадто довго чекати.

- Ариа

Поговоріть з Арією, яка сидить у VIP-зоні відпочинку в барі "Чистилище". Вона скаже, що готова допомогти капітану у війні зі жнець, якщо Шепард допоможе їй заручитися підтримкою "Синіх світил", "Кривавої зграї" і "Затемнення". Ця розмова дасть відразу три відповідних місії (Ариа: "Затьмарення", Ариа: "Сині світила" і Ариа: "Кривава зграя").

Проходження Редагувати

Спочатку треба поговорити з Капітаном Бейлі. Він знаходиться в Окружному відділенні СБЦ в Посольствах. При розмові він повідомляє, що ми не перші, хто хоче звільнити Джону Седеріс, голову групи "Затемнення". Так само він намагається затягнути рішення про її звільнення всіма силами. Ми можемо попросити поговорити з нею (+2 очки Героя), або спробувати умовити Бейлі її випустити (+2 очки Відступника). Який варіант не був обраний, нам влаштують з нею розмову. Далі нам потрібно прибути в Аванпост СБЦ в Громаді Президії і поговорити зі співробітником СБЦ, який встановить зв'язок з камерою Джони Седеріс (залежно від відповідей в розмові з азари ви отримаєте +2 очка до Герою або відступників). Після розмови з нами зв'яжеться капітан Бейлі, і ми можемо все ж умовити його випустити Седеріс з ув'язнення (+5 очок до відступників) і на цьому завдання завершиться, або спробувати знайти альтернативне рішення. Поговоріть з Сейном, заступником Седеріс в "Затемнення", у вантажному відсіку А, що в локації Доки: Зона зберігання. Його можна переконати як убити її, як тільки її випустять з-під варти (+2 очки Відступника), так і просто зайняти її місце, а її залишити під вартою (+2 очки Героя). Через деякий час після розмови незалежно від варіанту рішення з вами зв'яжеться капітан Бейлі, і на цьому завдання завершиться.

Нагороди Редагувати

Кредити Редагувати

+ 5000 кредитів

Репутація Редагувати

до + 6 очок Героя
до + 9 очок Відступника

Загальна сила військ Редагувати

+ 50 очок (завершення всіх трьох місій дасть в сумі 200 од. До військових ресурсів)

Відеопрохожденіе Редагувати

Завдання в Mass Effect 3

Випадкова вікі