FANDOM

PL.png

Артефакт Колекціонерів знаходить загін Дельта в одній з печер на Фел Прайм, недалеко від протеанскіх руїн, коли капітан Тоні наказує усунути джерело сигналу, що глушить комунікатори далекого зв'язку.

До того, як лейтенант Джеймс Вега наказує знищити Асексу артефакт, Трия робить припущення, що він не з цієї системи. Артефакт, за словами Ніки, випромінює потужний шірокочастотний сигнал, який, ймовірно, і створив воронку навколо нього. Після знищення артефакту Трия забирає один з його осколків і за допомогою старого протеанского пристрої далекого зв'язку зв'язується з доктором Ліара Т'Соні. Трия припускає, що артефакт є просунутою біомеханікою. Т'Соні же стверджує, що він не протеанскій і може бути артефактом раси Женців.

Під час навали Колекціонерів на Фел Прайм Трия помічає, що крейсер Колекціонерів заснований на тій же технології, що й сам артефакт. Коли Месснер розповідає Тріі про те, що він працює на Колекціонерів, Трия каже, що саме він встановив артефакт в тій печері. Месснер не заперечую цього.

Випадкова вікі