FANDOM

Шаблон:Widgets
ME3.png
ME3 MP.png
Артефакт Женців-технологічне пристрій Женців досліджуване "Цербером".

Технологія Редагувати

Артефакт Женців являє собою витягнутий вертикально конусоподібний предмет з потовщенням в центрі. Поверхня артефакту випромінює вертикально вгору синє світіння. Чотири відгалуження в підставі являють собою підставку. Ідентичні, але менше розміром відгалуження розташовані на іншому кінці.

Судячи із записів з журналів, артефакти могли досліджуватися "Цербером" для можливості одурманення, модифікації своїх співробітників і збільшення відданості до організації. Під час взяття одного з артефактів Ліара скаже, що сам артефакт схожий на технологію Женців, але сигнатура їй не знайома.

Під час взяття артефактів на консолі поруч висвітиться голограма. На одній голограмі буде зображення щось нагадує Женця. На іншому-частину грудної клітки.

Mass Effect 3 Редагувати

Файл:Предмет із Доставкі на спіне.png
Адмірал Хакет повідомляє про те, що на Святилище виявлена ​​таємна лабораторія "Цербера". У лабораторії "Цербер" займається дослідженням технологій Женців з невідомою метою. Хакет наказує Шепард(у) доставити зразки технології Женців для вивчення. При попаданні в комплекс Кортез відстежує сигнатури від артефактів і передає їх координати Шепард(у). Капітан обхідит системи стримування для того, щоб прибрати поля з артефактів, а потім переносить два зразки технологій на борт човника UT-47A Кадьяк. Пізніше артефакти були передані найкращим інженерам Альянса, але мета експериментів "Цербера" з цими артефактами поки залишилася неясна.

Колективна гра Редагувати

В колективній грі Mass Effect 3 артефакт Женців називається як "Технологія Женців" і може з'явитися під час виконання завдання "Доставка" на третій, другий або десятий хвилі. Технологія за зовнішнім виглядом ідентична артефакту і є джерелом одурманення на планеті. Артефакт Женців, як і решта предметів з місії "Доставка" не дозволяє вам бігти, знижує швидкість пересування і не дозволяє займати укриття.

Галерея Редагувати

Випадкова вікі