FANDOM

Помилки статті.png
Слова нічого не значать, поки не перетвориш їх у вчинки.
Стаття містить помилки, помилки перекладу та/або друкарські помилки. Необхідно перевірити її на відповідність граматичним і орфографічним нормам української мови та/або перекладу проекту.
ME.png

Арселіт Сільва Мартінес-одна з колоністів Надії Чжу на Ферос, найнята корпорацією екзогенні в якості охоронця. Її основні обов'язки, за її ж зізнанням, полягали в тому, щоб "не давати місцевим дітям розмальовувати стіни".

Mass EffectРедагувати

Після атаки гетів Арселіт знайшла притулок у Надії Чжу, маючи можливість спостерігати за протеанской естакадою, і велику частину часу проводячи в розмовах з Фай Данем. Шепард може дізнатися від неї про тактичну обстановку і гетах, але Арселіт при цьому поводиться досить недружелюбно по відношенню до командору. Якщо Шепард запитає її про дивну поведінку колоністів, Арселіт скаже, що вони-просто мирні цивільні, які не звикли бачити жахів війни.

Арселіт, як і інші колоністи, заражена спорами Торіаніна і буде битися, захищаючи вантажний корабель, коли Шепард повернеться з штаб-квартири екзогенні. Якщо вона виживе в цій битві, то після смерті розумного рослини Арселіт вибачиться за свою поведінку, і скаже, що намагалася боротися з його впливом, але будь-які власні думки були для неї дуже болючі.

Персонажі Mass Effect

Випадкова вікі