FANDOM

Шаблон:Widgets

ME3.png

Ця місія стане доступною після виконання сюжетного завдання Пріоритет: Цитадель II. Для її отримання, поговоріть з Самантою Трейнор. Відправляйтеся в скупчення Пустищі Міноса, в систему Арран і приземляйтеся на планету Геллікс.

ПроходженняРедагувати

У перших же кадрах вступного ролика Ви побачите свого старого товариша - Джейкоба (якщо, звичайно, він вижив під час самовбивчої місії). Ваша перша задача в цій місії - захистити науковців. Ваші вороги - Штурмовики і Стражі «Цербера». Велика їх частина буде з'являтися зліва від вас, і всі вони можуть стати хорошою мішенню для снайперської гвинтівки. Після перестрілки поговоріть з Джейкобом. Прогуляйтеся по базі вчених, поговоріть з уцілілими. Тут Ви можете зустріти доктора Арчера (старшого брата Девіда Арчера).

У наступному приміщенні не пропустіть медичну станцію на стіні праворуч від сходів. Після розмови з Бринн пробіжіться по лабораторії: зберіть блоки даних і панацелін. Як будете готові - виходьте з лабораторії. Опинившись в інженерних приміщеннях, не пропустіть M-6 "Кат" - він знаходиться трохи попереду і зліва, на трубі. Перед виходом на відкритий простір, зламайте в першу чергу турель (якщо є така можливість), яку встановить інженер, потім - розстріляйте ворогів що лишились. Зістрибнувши з платформи, Ви підхопите чергову групу ворогів, що складається з штурмовиків, військових інженерів і центуріонів.

Не пропустіть за укриттям зліва - поруч з пультом корекції телеметрії лежать аптечка і блок даних. На зворотному шляху Ви знову зустрінете шалений опір бойовиків «Цербера». Постарайтеся першим ділом відключити генератори щитів, і вже після цього займіться зачисткою. Піднятися назад на платформу можна по коробу, який лежить трохи лівіше. Будьте уважні: праворуч нагорі встановлений кулемет, потрапити під вогонь якого загрожує перезапуском місії з останньої точки збереження! Коли будуть прибувати Центуріони і Штурмовики на шаттлах, намагайтеся знешкодити їх до того, як вони висадяться. Якщо все зробити швидко, вам не доведеться мати справи з кулеметом. Піднявшись на верхній рівень, біжіть у дальній лівий кут, і зніміть стрілка у зенітного знаряддя. Потім Добийте сотників. Зачистивши область, слідуйте за вказівками до панелей управління знаряддями. Поряд з одним з вимикачів буде блок даних і аптечка. Потім Вам доведеться вибрати того, хто буде займатися ремонтом, а Вам, разом з рештою компаньйоном, належить перестрілка з черговою хвилею бійців «Цербера». Тут Шепард може постріляти з кулемета! На цей раз по Вашу душу прибудуть Фантоми, Центуріони і Штурмовики. Після другої хвилі ворогів ремонт закінчиться, і Вам залишиться тільки лише повторно активувати установку. Коли Ви повернетеся в лабораторію, Вам належить вирішити, коли починати евакуацію. Не поспішайте. Переконаєтеся, що не забули нічого корисного, потім віддавайте команду на запуск човників. Після першого запуску, почнеться чергова перестрілка, після якої Вам потрібно буде бігти на посадочний майданчик. Перед виходом заберіть дані про туріанску отруту.

Вони знаходяться навпроти великих сходи вниз, поруч з мікроскопами. Зачистіть док, і прикривайте відбуваючі шаттли на посадковій площадці. Проти Вас буде ціла орава штурмовиків, прикритих генераторами щитів, так що знищіть генератори в першу чергу! Після того, як три човника з цивільними полетять, з'явиться Атлас, кілька Військових інженерів і штурмовики. Постарайтеся зайти ворогові в тил і в першу чергу знешкодити інженерів з їх турелями. Потім займіться Атласом. Як тільки робот буде переможений, місія благополучно закінчиться.

ВорогиРедагувати

Цінні знахідкиРедагувати

ЗброяРедагувати

БроняРедагувати

  • Поножі "Кіншаса Фабрікейшнс"

МодифікаціїРедагувати

  • Штурмова гвинтівка: Покращення магазину
  • Дробовик: Стовбур великого калібру
  • Пістолет-кулемет: Стовбур великого калібру
  • Снайперська гвинтівка: Бронебійна модифікація
  • Дробовик: Боєзапас

Дані про туріанском отруті для Цитадель: отрута "Цербера" для турианца

КредитиРедагувати

12500 по ходу місії, 12500 фінансування Альянсу

ВідеопрохожденіеРедагувати

Файл:Mass Effect 3 Part 42 (Арран Колишні вчені Цербера - Джейкоб)
Завдання в Mass Effect 3

Випадкова вікі