FANDOM

Шаблон:Widgets
Багато інформації про вміст статті є в діалогах Mass Effect
Багато інформації про вміст статті є в діалогах Mass Effect 3

Армістан Бейнс(англ. Armistan Banes)-дослідник, найнятий Альянсом, який зник при загадкових обставинах.

Mass EffectРедагувати

Ім'я Бейнс спливає, коли кроган, шантажує доктораХлою Мішель, щоб отримати від неї медикаменти, стверджує, що діє від його імені. За словами доктора Мішель, вони з Бейнс раніше працювали разом, але не контактували вже протягом багатьох років: наскільки вона знає, у Бейнс був контракт з військовими Альянса на якісь дослідження в аттическим Траверсе. Один із супутників капітана в цей момент зауважує, що Шепард може спробувати запитати про Бейнс капітана Андерсона. Якщо це зробити, Андерсон дуже здивується питання і поцікавиться, де Шепард почув(а) ім'я Бейнс, але швидко передумає і скаже, що не хоче цього знати.

Андерсон скаже, що Бейнс знайшли мертвим деякий час назад, хоча це не підтверджена інформація. Його труп знайшли на закинутому кораблі в системі Спарта, і це все, що Андерсон може сказати. Він пропонує капітану поговорити з контр-адміралом Кахоку, оскільки це його люди знайшли цей корабель. Поговоривши з Кахоку, Шепард дізнається, що піхотинці, які знайшли тіло, пропали безвісти.

Про Бейнс відомо мало, але "рівень секретності", про який згадує Андерсон, а також доля людей Кахоку говорять про те, що він міг бути залучений в проект, фінансований "Цербером".

Щоб завершити цей короткий розслідування, що веде до Армістану Бейнсу, завдання Цитадель: Доктор Мішель має бути завершено до Траверс: Зниклі піхотинці, бо потім контр-адмірал Кахоку зникне з Цитаделі і розмова завершиться на Андерсона.

Mass Effect 3Редагувати

Якщо доктор Мішель була запрошена на борт "Нормандії" замість доктора Чаквас, то між нею і інженером Адамсом буде розмова в кімнатах екіпажу відразу після місії на Сур'Кеше (Мордін солус/Ласий Вікс повинен бути на борту "Нормандії"), в якому доктор Мішель говорить , що працювала з людиною на ім'я Армістан Бейнс. Вона пояснює, що думала, ніби Бейнс працював на Альянс, але він виявився агентом "Цербера".

Цікаві фактиРедагувати

  • Через різницю в перекладі прізвище Армістана в Mass Effect-Бейнс, а в Mass Effect 3-Бейнс. Крім того, в першій частині його ім'я взагалі не згадується.

<!-Interwiki links->

Випадкова вікі