FANDOM

Шаблон:Widgets
MEG.png
Арктуріанскій Нефрит
Назва "Арктуріанскій нефрит"
З'являється Mass Effect Galaxy
Клас Пасажирський
Раса Люди
Статус В строю
Командир Реджинальд Тадж
Арктуріанскій нефрит (англ. Arcturian Jade) - розкішний пасажирський лайнер, що з'являється в Mass Effect Galaxy. Єдині відомі члени екіпажу це капітан, Реджинальд Тадж, і безіменний носильник. Саме на борту "Арктуріанского нефриту" Джейкоб Тейлор направляється на Цитадель після звільнення з лав морської піхоти Альянса.

Під час подорожі корабель атакують батаріанскіе терористи. На щастя, Джейкоб, вийшовши у відставку, зберіг при собі свою штурмову гвинтівку. Продемонструвавши батаріанцам всі навички, отримані за роки служби, він рятує команду і пасажирів.

Перехопивши лідера батаріанцев на містку, Джейкоб допитує його і вибиває правду про цілі атаки. Терорист незадоволений людської експансією і тим ставленням, яке Рада Цитаделі демонструє до них, "не бажаючи слухати доводи батаріанцев". "Арктуріанскій нефрит", що має доступ в повітряний простір "Цитаделі", мав використовуватися для виконання самогубною місії. Після відбиття терористичної атаки і порятунку корабля, Реджинальд Тадж пропонує Джейкобу зайняти будь-яку каюту на лайнері за власним вибором.

В кінці гри, після зриву планів Джет'Амона по атаці на Цитадель, Тейлор знову повертається на борт "Арктуріанского нефриту". В дорозі до нього несподівано приєднується Міранда Лоусон з пляшкою шампанського.

Випадкова вікі