FANDOM

Шаблон:Widgets
ME2
MAILME3

Арешев Агдашлу-людина-біотик якого зустрічали Шепард(ом) під час виконання місії на лояльність Джек.

Mass Effect 2 Редагувати

Поговоривши з Джек і взявши у неї місію, Шепард летить на планету Празі, щоб допомогти Джек розібратися з її минулим. У колишньому комплексі "Цербера"капітан натикається на бійців "Кривавої зграї". Пізніше виявляється, що вони найняті Арешев для відновлення комплексу. Арешев впевнений, що експерименти "Цербера" проводились на благо, що у них є, або була мета. Джек не хоче, щоб комплекс був відновлений, тому вона хоче вбити Арешев. Шепард може дозволити їй це зробити, а може відмовити її від цього, сказавши, що він божевільний, і у нього нічого не вийде.

Mass Effect 3 Редагувати

Якщо Арешев вижив на Прагу, то на особистий термінал приходить лист.

Mail
Відправник: Автоматична розсилка
Тема: Оповіщення НСА: нова стаття "Цербер"

Елізіум. Рятувальний човник, ледь не знищений при відльоті з зайнятої женці колонії Елізіум, був, як стверджується, врятований робочим-біотика.

На борту човника були діти, витягши великі номери евакуаційної лотереї, і потім не мали права покинути планету на перших човниках.

Їх човник був врятований, коли біотик, пізнаний владою як Арешев Агдашлу, атакував загін Женців, що не дає човнику злетіти. Агдашлу притягувався за вживання наркотиків і злочинну діяльність, і, як кажуть, в дитинстві вижив у таборі "Цербера" на Прагу.

Свідки кажуть, що він убив кілька десятків бійців Женців, перш ніж його здолали, і виграв для човника якраз достатньо часу, щоб той міг полетіти.

-інформаційні партнери Новинний мережі Альянсу

Персонажі Mass Effect 2

Випадкова вікі