FANDOM

ME3
ME3 PRC CITADEL

Клуб інженерів Цитаделі запрошувати спеціальний бій проти гетів на карті "Бластероід" на арені "Армакс Арсенал".

Отримання Редагувати

Після однієї з перемог перевірте поштову скриньку арени і прочитайте лист.

Mail
Відправник: "Інженерний клуб сю"
Тема:

Ваш бій розбурхав весь наш Клуб інженерів Цитаделі. Коли ми почули про те, що ви з'явилися на арені, ми влаштували в кампусі голосування - битву з яким противником наші колеги найбільше хотіли б побачити. Дивовижна річ - не так багато людей проголосували за бій зі жнець і "Цербером" (гадаю, цього добра і так багато в новинах). Вони хочуть побачити бій з гетом, як у старі добрі часи, на карті "Бластероід".

Ми не в змозі заплатити вам за подання, але ви зможете зміцнити свою репутацію Спектра, крім того деякі наші колеги займаються розробкою зброї, таке видовище допоможе їм у роботі. Влаштуйте нам справжню гру, а ми піднесений вам яке-небудь корисне спорядження, а? Наша пропозиція не надто недоречно?

Спасибі,
Дейв Шанель
Анти-президент, Клуб інженерів Цитаделі

Проходження Редагувати

Ця місія може бути завершена при проходженні бою з гетами на арені "Бластероід", що не складе труднощів. Після виконання місії ви отримаєте модифікацію енергетичний підсилювач і два пункти репутації.

Mail
Відправник: "Інженерний клуб сю"
Тема:

Це була фантастика! Немає нічого крутіше, ніж спостерігати вас на величезному настінному екрані, коли тебе оточує натовп, що жбурляє кукурудзяними чіпсами і невдоволено гуде кожен раз, коли ґет влучає в ціль.

Як ми вже говорили, наш інженерний клуб прибув до міста, щоб створити для вас модифікацію. Насолоджуйтесь!

Дейв Шанель
Антіпрезідент, "Інженерний клуб сю"

P.S. Враховуючи, що мене щоразу запитують - "антіпрезідент" означає, що ми не надто серйозно ставимося до всього цій справі. Тому, вам, можливо, варто спочатку протестувати модифікацію, перш ніж ви довірите їй своє життя ...

Завдання в Mass Effect 3

Випадкова вікі